Anonym skriver:
Det var da en ubehagelig måde at skrive på. Du ved ikke noget om at jeg tester fint positiv, og jeg synes ikke jeg behøver fortælle hverken dig eller alle mulige andre, at jeg også har blødt/bløder!! Så tak for at du sparker til en der ligger ned. Det jeg skrev med empati gælder også dig.
En scanning vil på nuværende tidspunkt ikke kunne vise noget, men det kan en blodprøve. Det er ikke bare er tal! Men en værdi man rent faktisk kan følge udviklingen af.
Jeg vil faktisk gerne frabede mig flere svar fra dig i samme karakter, da jeg ikke har brug for al den negativitet. Hvis du vil diskutere nødvendigheden af blodprøver til abortus habitualis ramte, kan du oprette din egen tråd
Nu skrev jeg også HVIS du tester fint positivt.
jeg har aldrig hørt om at man får blodprøve hvis man tester klart og tydligt positiv, og jeg forstår heller ikke hvad du vil bruge det til, vil du så komme rendende til lægen hver anden dag indtil nakkefold?
du bliver hverken mere eller mindre gravid af blodprøver det er blot spild er resurser.
hvis du er så bekymret så vent nogle uger og betal af egen lomme til en scanning, så er det kun dine egne penge det går ud over og ikke alle os andre.
og ja der er være spild af skattepenge(velfærd) , men derfor skal man da ikke selv ødsle med det
Anmeld
Citér