Anden læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2018

Anonym

Til Soonmom: jeg har test fine streger på hormonspiral - ikke mindre end 3 gange... de var helt tydelige. Og mine tal var over 1000... de var GUL 2 af gangene...

Jeg får meget HCG i kroppen. Så en tydelig streg er jo ikke ensbetydende med en levedygtig graviditet, der sidder korrekt. 

Så ligegyldig om man har en tydelig eller en svag streg - så har man også en sygehistorie - psykisk eller fysiskbetinget, som bliver taget hånd om ved at tage blodprøver. 

Nu er jeg gravid igen - dog uden spiral, og hentede knald positivt. Her skulle jeg have blodprøve, fordi det er proceduren ved tidligere gul... den sad som den skulle - heldigvis. Men jeg gik og stressede helt op og var bange for at få ondt eller skulle dø lige ind til de tog de prøver og scannede mig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2018

Anonym trådstarter

Ville bare lige komme med endnu en update. Hcg er steget fint 

Anmeld Citér

25. juli 2018

HBV

Anonym skriver:

Ville bare lige komme med endnu en update. Hcg er steget fint 

Hvor ER det dejligt at høre  Ønsker alt det bedste 

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Hvor ER det dejligt at høre  Ønsker alt det bedste 

Tak 

Anmeld Citér

26. juli 2018

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Nu var det ikke det jeg spurgte om. Jeg ved godt at blodprøver ikke er garanti for et godt udfald, det er der jo ikke noget der er? Og særligt i forhold til graviditeter, ved jeg at der ingen garantier er. For mig er blodprøver ikke en ekstra bekymring, men en måde at få vished på. I stedet for at gå og tro at det bliver til noget, når det måske allerede er gået til grunde, og gå og tyde på graviditetsteste om de udvikler sig "nok".

Hvis du ringer til en anden læge og forklarer situationen, så er jeg da sikker på at de gerne vil hjælpe. Min læge ville gøre det i hvertfald. Prøv dig frem, det værste der kan ske er jo at du bliver afvist.

tillykke og pøj pøj med det..  

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym trådstarter

Mamacita til 2 piger skriver:

Hvis du ringer til en anden læge og forklarer situationen, så er jeg da sikker på at de gerne vil hjælpe. Min læge ville gøre det i hvertfald. Prøv dig frem, det værste der kan ske er jo at du bliver afvist.

tillykke og pøj pøj med det..  

Tak for dit svar. Jeg har allerede snakket med en anden læge, og det var ikke noget problem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.