Hvis du ikke vil diskuterer emnet, skulle du måske lade være med at oprette en tråd på et DEBATforum ?
jeg har selv fået taget blodprøver men det var pga meget utydelige teste, der ikke udviklede sig, og nu spørger jeg igen, hvorfor skulle man tage blodprøver fra en der laver fine teste?
Hvorfor er det du bliver ved? Jeg synes at jeg ret tydeligt har sagt fra overfor dig. Du forstår tydeligvis ikke at jeg ikke gider at diskutere. Jeg spurgte om noget og håbede på at der var nogle venlige mennesker som kendte svaret, der kunne hjælpe mig. Det var tydeligvis ikke dig!
Sikke dog en dobbeltmoral. Hvis jeg, som har aborteret mange gange, vil have blodprøver for at se udviklingen, som du ikke ved om hverken har fine eller utydelig tests, med eller uden udvikling og som du ikke ved om bløder eller ej, så er det noget svineri. Men fordi du havde utydelige tests, så er det åbenbart helt fint! Hvorfor kunne du så ikke bare vente og selv betalt for en scanning?
Det er helt standard ”behandling” ved gentagne aborter, for at se om der er udvikling eller ej, og for at støtte/give tryghed. Som du måske ikke ved, så kan udviklingen ikke måles på en graviditetstest.
Jeg synes det er meget ufølsomt af dig, at du bliver ved, når jeg i forvejen er ”stresset” over denne graviditet, som nok heller ikke bliver til noget.
Jeg har ikke tid til at kigge mere på det nu, men ved et hurtigt kig på sundhed.dk fandt jeg dette.
- Ved habituel abort kræves at graviditet er bekræftet ved hCG og mindst en ved ultralyd eller histologi
- Gentagen spontan abort er en stor følelsesmæssig stressfaktor for et par, særlig kvinden, og der er signifikant risiko for depression samt øget ængstelse i efterfølgende graviditeter
- Mindre studier indikerer, at psykologisk støtte tidligt i graviditeten kan reducere risikoen for ny gentagen abort
Anmeld
Citér