Så nåede vi til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Det er også en af grundene til at vi ikke har fortalt noget til nogen. Jrg kan slet ikke overskue tanken om hele tiden at bliver spurgt ind til det. Derudover har jeg en svigermor som ikke kan tie stille.  Da vi ventede vores datter fortalte vi nyheden til vores forældre da jeg var 9+, da jeg var bangefor at miste igen. Det resulterede i at svigermor i løbet af 5 min havde spredt nyheden til hele sin side af familien 

Nu tror jeg godt at de vil have et ekstra barnebarn  dog har de mange gange op til nu givet udtryk for at det var "den dummeste ide nogensinde". Specielt da jeg var under uddannelse. Den er nu færdiggjort og jeg søger job + en større bolig.

Vi kan ikke udsætte en evt 2'er længere, da vi har prøvet siden november 2015, så nu bliver vores ønske prioriteret som nr 1.

Jeg satser på det bedste  at mine æg sidder derinde og at lægen kan få dem ud. Jeg er meget spændti underlivet nu og var svært ved at "slappe af" i det. 

Jeg har også en masse slim..Synes jeg kan mærke når det løber ud  

Nu er jeg næsten ligeglad med hvor ondt det kommer til at gøre, bare der kommer guldæg ud ��

Vez du hvilken betydning AMH har?  Var inde at kigge og kan se at mit tal er lavt  det skulle vidst ikke være så godt.

Hej igen 

Jeg håber at æu er gået godt 

Jeg kender det med at ændre synes man skal vente og de ikke kan forstå at det kan man ikke når man har svært ved at få børn.....

Så vidt jeg ved er amh, det der viser hvor stor din ægreserve er, at den er lav viser jo at det er godt i er gået i gang nu ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Hej igen 

Jeg håber at æu er gået godt 

Jeg kender det med at ændre synes man skal vente og de ikke kan forstå at det kan man ikke når man har svært ved at få børn.....

Så vidt jeg ved er amh, det der viser hvor stor din ægreserve er, at den er lav viser jo at det er godt i er gået i gang nu ��

Hej ��

ÆU gik rigtig fint. Det var slet ikke så slemt som forventet. Dog gjorde det ret ondt da det sidste æg skulle ud. Der var æg i alle 6 ægblærer og de kom alle ud ☺

Det er næsten værre nu, da jeg er godt øm i underlivet og noget oppustet. Overvejer om jeg skal ned at hente en  pakke panodil lidt senere. Ellers ligger jeg på sofaen og ser en film og spiser lidt chokolade <3

Nu krydser jeg alt for at æggene bliver befrugtet og deler sig rigtigt, så jeg kan komme til æo på onsdag �� Med 30 millioner sædceller burde der være en mulighed ����

Jeg fortryder ikke mit valg, ville fortryde hvis ikke jeg havde taget kontakt til fertilitetsklinikken.

Jeg skal have piller op 3 gange dagligt + spise en pille. De starter vidst med L..kan ikke huske navnet.

Anmeld Citér

4. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej ��

ÆU gik rigtig fint. Det var slet ikke så slemt som forventet. Dog gjorde det ret ondt da det sidste æg skulle ud. Der var æg i alle 6 ægblærer og de kom alle ud ☺

Det er næsten værre nu, da jeg er godt øm i underlivet og noget oppustet. Overvejer om jeg skal ned at hente en  pakke panodil lidt senere. Ellers ligger jeg på sofaen og ser en film og spiser lidt chokolade <3

Nu krydser jeg alt for at æggene bliver befrugtet og deler sig rigtigt, så jeg kan komme til æo på onsdag �� Med 30 millioner sædceller burde der være en mulighed ����

Jeg fortryder ikke mit valg, ville fortryde hvis ikke jeg havde taget kontakt til fertilitetsklinikken.

Jeg skal have piller op 3 gange dagligt + spise en pille. De starter vidst med L..kan ikke huske navnet.

Dejligt det gik godt med æu og skønt der var æg i alle ægblærene 

Det er normalt at være øm og oppustet et par dage, husk at drikke rigeligt og ellers slap af og forkæl dig selv ��

Dejligt med så fin en sædprøve, så skulle der jo være gode chancer for at æggene bliver befrugtet, kan i få svar i morgen på hvor mange æg der er befrugtet eller skal i vente til onsdag ? 

Jeg ved ikke lige hvad det er for nogen piller du skal ha', jeg får selv østradiol ��

Så nyd du en dag på sofaen og få slappet godt af 

Anmeld Citér

4. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Dejligt det gik godt med æu og skønt der var æg i alle ægblærene 

Det er normalt at være øm og oppustet et par dage, husk at drikke rigeligt og ellers slap af og forkæl dig selv ��

Dejligt med så fin en sædprøve, så skulle der jo være gode chancer for at æggene bliver befrugtet, kan i få svar i morgen på hvor mange æg der er befrugtet eller skal i vente til onsdag ? 

Jeg ved ikke lige hvad det er for nogen piller du skal ha', jeg får selv østradiol ��

Så nyd du en dag på sofaen og få slappet godt af 

Ja det er rart at der er æg i alle 6 ægblærer, nu hvor det lykkes at få dem alle ud  øm er jeg i hvert fald. Normalt er jeg rigtig dårlig til at ligge stille, men lige idag går det faktisk meget godt  så det er jo heldigt nok. 

Ja det kun godt - den er steget for hver gang  tænk hvad D-vitamin kan gøre.

Jeg har fået at vide, at jeg kan ringe ind på tirsdag efter kl 13, for at høre hvordan det ser ud. Og så ringer de til mig på onsdag inden æo. Forhåbentlig med en positiv besked  

Anmeld Citér

4. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Ja det er rart at der er æg i alle 6 ægblærer, nu hvor det lykkes at få dem alle ud  øm er jeg i hvert fald. Normalt er jeg rigtig dårlig til at ligge stille, men lige idag går det faktisk meget godt  så det er jo heldigt nok. 

Ja det kun godt - den er steget for hver gang  tænk hvad D-vitamin kan gøre.

Jeg har fået at vide, at jeg kan ringe ind på tirsdag efter kl 13, for at høre hvordan det ser ud. Og så ringer de til mig på onsdag inden æo. Forhåbentlig med en positiv besked  

Min kæreste tog også d-vitamin i sidste behandling der gik han fra 600.000 oprenset til 2 millioner, så Ja det kan virkelige gøre noget....denne gang har han taget b-daddy og der var den oppe på 4 millioner 

Det bliver spændende på tirsdag, jeg krydser for at alle 6 æg er befrugtet 

Og selvfølgelig er det gode nyheder på onsdag 

Anmeld Citér

4. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Min kæreste tog også d-vitamin i sidste behandling der gik han fra 600.000 oprenset til 2 millioner, så Ja det kan virkelige gøre noget....denne gang har han taget b-daddy og der var den oppe på 4 millioner 

Det bliver spændende på tirsdag, jeg krydser for at alle 6 æg er befrugtet 

Og selvfølgelig er det gode nyheder på onsdag 

Det er imponerende den forskel det kan gøre �� Det gør jeg virkelig også - jeg HADER ventetiden. Det er bare det værste.

Anmeld Citér

4. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Det er imponerende den forskel det kan gøre �� Det gør jeg virkelig også - jeg HADER ventetiden. Det er bare det værste.

Jeg er også bare træt af at vente nu, der er vildt lang tid til testdag 

Anmeld Citér

4. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Jeg er også bare træt af at vente nu, der er vildt lang tid til testdag 

Ja den ventetid bliver endnu værre..Hvis det hele fungerer for mig er det først den 19/2..Puha!

Håber for dig at din blodprøve viser positiv ��

Anmeld Citér

5. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Ja den ventetid bliver endnu værre..Hvis det hele fungerer for mig er det først den 19/2..Puha!

Håber for dig at din blodprøve viser positiv ��

Jeg har testdag d. 12/2 og jeg synes der er virkelig lang tid til  jeg skal dog ikke have en blodprøve, jeg skal bare teste selv, jeg ville ellers have det bedre med en blodprøve 

Anmeld Citér

5. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Jeg har testdag d. 12/2 og jeg synes der er virkelig lang tid til  jeg skal dog ikke have en blodprøve, jeg skal bare teste selv, jeg ville ellers have det bedre med en blodprøve 

De sagde på klinikken at jeg skulle have taget en blodprøve - og ikke noget med at "snydeteste" inden da. De sagde at det nok var nemmest at jeg fåt den taget på sygehuset..

Så håber jeg bare at klinikken opretter prøven i systemet - når jeg (forhåbentlig) kommer så langt ☺

Måske tager jeg en almindelig test på testdag, hvis jeg tør og min mens  bliver væk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.