Anonym skriver:
Ja det er skønt at det går fremad derinde - det kan både mærkes og ses på det nederste af maven
ok jeg fik at vide ar vi bare skal komme ind 20 min før æu med en sædprøve og så ville jeg få lagt drop og bedøvelse deroppe. Så ved ikke hvad de gør med stesoliden..
Hvordan ligger man salve op i skeden?? Mener også at jeg skal tage østradiolpiller for at styrke slimhinden
for minimum 1 godt æg.
Wow! Heldig har man lov at være
Vi ønsker "kun" et barn igennem behandling. Vi har en øko datter på 3,7 år i forvejen.
Dog ønsker vi at få evt overlevende blastocyster frosset ned, hvis der skulle ske noget undervejs. Ønsker i flere børn efter denne behandling - som selvfølgelig ender positivt ☺?
Skal først have æo 3 dage efter æu - ved det om det har nogen betydning? Undskyld alle mine spørgsmål.
Det er helt i orden med spørgsmål 
Crione kommer i sådan en pipette lignede ting, den stikker man så lang op som muligt, og trykker så på den og så ligger salven deroppe 
Det kan være du først skal have pillen når du kommer derind, der er noget af det medicin der virker hurtigt 
Vi har i forvejen 1 datter på 4.5 år og en dreng på 1.5 år, så det her er også den sidste, men jeg synes det gir noget ro at vide, at der er æg i fryseren, vi er også enige om at æggene skal destrueres ( hvis der er nogen) når jeg har født.....vi er heller ikke helt unge mere så det er også en af grundene til vi ikke skal have flere 
Jeg fik også ægoplægning på dag 3, jeg ser det som positivt da ægget jo så har delt sig 1 gang mere, da min dreng skulle laves i Ivf fik vi 4 æg Ud, lagt 1 op på 2. Dagen og det var da de skulle dele sig fra 4 cellet ( 2dags æg ) til 8 celler ( 3 dags æg ) at 2 af de resterende æg gik til, derfor fandt jeg meget tryghed i at det æg jeg fik lagt op denne gang havde delt sig til 8 celler, men om det faktisk gør chancen bedre ved jeg ikke 
Jeg håber det er gået godt med at tage ægløsningssprøjten og jeg krydser fingre for at du ikke bliver alt for oppustet