rikkeivalo skriver:
Okay jeg må også kun få et æg op, fordi jeg har fået 2 keglesnit, så de er bange for jeg vil føde for tidligt hvis jeg bliver gravid med tvillinger
men jeg håber så at der måske kan komme et æg på frys 
Jeg fik akut kejsersnit med min dreng uge 35+2 Han vejede 3130 g så han var da noget større end din pige
Det sjove er at han siden uge 20 har ligget 20-22 % under gennemsnittet og er blevet scannet hver 14 dag siden, sidst den dag han kom ud, hvor han var kommet op og være 7 % under gennemsnittet og blev skudt til 2580 g og så kommer han ud og ligger faktisk 20 % OVER gennemsnittet, vi blev noget overrasket over der kom sådan en basse ud
han var også noget større end alle de andre på neonatal afdelingen 

Det er da også noget af en omgang du har været igennem så. Kan godt forstå at de ikke tør løbe risikoen, det ville være så ærgeligt.
Er selv født 33+, så mine forældre har fortalt en masse fra min fødsel, indlæggelse og lange sygdomsforløb.
Ja han var da noget af en "tyksak"
tænk hvor stor han kunne være blevet på termin.
Ja min datter var ikke så stor, hvilket bl.a skyldes livmoderens form og pladsen derinde. Der var ellers fint flow.
Okay det er da alligevel lidt imponerende 
Min datter lå også under gns. først 11, så 15 og til sidst 18%, en uge før hun er født.
De ringede fra laboratoriet ☺
Det ene æg havde delt sig til et "rigtig flot" 8 cellet æg - det skal lægges tilbage senere 
De 2 andre er ikke lige så flotte, de vil dog gerne dyrke dem videre og se om de kan komme på frys..