Så nåede vi til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Det skal lykkes! Det skal det bare. Om det så slider mig fuldstændig op. Det er så hårdt, men nu er vi nået så langt. Håber virkelig at det lykkes næste gang, trods mange odds imod os Please �� Kan ikke bærw endnu et mislykket forsøg 

Øv med forskrækkelsen, men hvor er du heldig at alt så fint ud  Gid det var mig.

Nej der er jo stadig mulighed for enæggede tvillingwr - har jeg prøvet naturligt. Så intet er sikkert.

Jeg har hørt og læst på klinikkens hjemmeside, at hvis man får 2 gode æg op, er chancen for graviditet 50 %. Ved blastocyster er den over 50 %. Jeg vil gøre alt for at få lov. Eller det vil vi, da vi ikke kan bære tanken om ikke at få en baby, hvis det potentielt er muligt mwd 2 æg. Chancen for at jeg danner 2 gode æg der befrugtes og sætter sig fast er nok bare ekstremt lille.

Selvfølgelig lykkes det næste gang.....

Jeg tror da sagtens du kan producere mere end 1 godt æg, det kan være de vælger andre eller flere hormoner til dig 

Jeg håber for jer i får lov at få 2 æg op

Mit hcg stiger ikke som det Skal, så bekymringen er stor her, jeg skal have det målt på mandag igen 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Selvfølgelig lykkes det næste gang.....

Jeg tror da sagtens du kan producere mere end 1 godt æg, det kan være de vælger andre eller flere hormoner til dig 

Jeg håber for jer i får lov at få 2 æg op

Mit hcg stiger ikke som det Skal, så bekymringen er stor her, jeg skal have det målt på mandag igen 

Åh hvor jeg håber du har ret! �� Det må du meget gerne have ☺

Det håber jeg, for frygter virkelig at det går lige så skidt næste gang. Mine æg har bare at være bedre næste gang. Frygter det allerede  Måske får jeg en lidt højere dosis hormoner - håber virkelig jeg kan få lov, selvom bivirkningerne ikke er specielt rare.

Åh nej! Håber i får positivt svar på mandag 

Anmeld Citér

24. februar

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Åh hvor jeg håber du har ret! �� Det må du meget gerne have ☺

Det håber jeg, for frygter virkelig at det går lige så skidt næste gang. Mine æg har bare at være bedre næste gang. Frygter det allerede  Måske får jeg en lidt højere dosis hormoner - håber virkelig jeg kan få lov, selvom bivirkningerne ikke er specielt rare.

Åh nej! Håber i får positivt svar på mandag 

Det bli'r spændende, jeg tænker at de på en eller anden måde ændre lidt fra sidste gang, for at få et bedre resultat.....

Vi købte en scanning, jeg blev nød til at se hvad der skete inde i maven  der er kommet et foster, en blommesæk og et hjerteblink  så der er jo sket en udvikling, selvom hcg ikke er steget som det skulle

Den anden fostersæk er stadig Tom så der kommer ikke en baby 

Anmeld Citér

24. februar

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Det bli'r spændende, jeg tænker at de på en eller anden måde ændre lidt fra sidste gang, for at få et bedre resultat.....

Vi købte en scanning, jeg blev nød til at se hvad der skete inde i maven  der er kommet et foster, en blommesæk og et hjerteblink  så der er jo sket en udvikling, selvom hcg ikke er steget som det skulle

Den anden fostersæk er stadig Tom så der kommer ikke en baby 

Hvor er du heldig 

Pænt meget misundelig her.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+