Det er ikke mig selv der har været igennem det, men min mor.
Mine søskende har hørt denne historie fra hende netop for at fortælle os vigtigheden i at beskytte sig!
Min mor blev gravid kort inden hun mødte vores far, hun var sammen med en fyr som ikke ligefrem var et forbillede (det kostede mine bedsteforældre 10.000,- kontant at komme af med ham, eller ville han ikke lade hende være) nå men det var nogenlunde samme som dig, min mor var ung (23) og han var ældre. Jeg tror han var 43
hun blev gravid og i den samme situation som dig sagde han at han var for gammel til det her, min mor var selvfølgelig også rimelig fornuftig og vidste godt dette barn ville ikke have en ordentlig fremtid. Så hun valgte aborten..
Da hun kom derind, fik hun det så forfærdeligt men valgte alligevel at gå igennem Det!
Hun tilgav aldrig sig selv, de kunne se det var en pige, og min mor har haft det forfærdelig med det lige siden! Hun mindede os endda tit om at vi kunne have haft en storesøster. Vi kunne se hvor meget det påvirkede hende og hun fortalte at hun aldrig ville ønske det for hendes væreste fjende!
Tænk dig rigtig godt om! Du skal tænke på hvad du kan gå igennem. Vil du gå igennem i senabort hvor du skal føde det endda, men aldrig kommer til at give barnet det kærlighed som var ment to be, eller vil du gå igennem graviditeten vel vidende at din mand måske ikke 100% ønsker Det, men har sagt at han vil støtte Det?
Jeg selv har vansligheder med at blive gravid, så derfor er abort selvfølgelig i mit hovede vanvittig, da du er så heldig at din krop klare det selv!
God vind fremover, lige meget hvad du vælger, håber jeg du har de rette støtte og kærlighed til at komme igennem det 
Anmeld
Citér