Ræven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2017

Anonym

Godt set - og ja, det tror og håber jeg også det er   

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg er her og baby er stadig i maven :-) 

Jeg er stadig i tvivl om det var det rette valg, og lige nu kører alle de ting vi ikke kan lave de næste par år meget rundt i mit hoved. Men jeg tænker der går nok som tiden går. Lige nu kan jeg F.eks mærke små puf i maven, så det virkeliggør der lidt. 

Det hele er dog stadig meget meget overvældende. 

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Ville lige fortælle at lykken er vendt. Min kæreste er nu super glad og glæder sig. Det er faktisk langt tid siden jeg har set ham så lykkelig. Vi venter en lille pige og mine børn var med til en kønsskanning i dag og var ellevilde. 

Jeg er glad for jeg lyttede til mit hjerte og jer

Anmeld Citér

14. november 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ville lige fortælle at lykken er vendt. Min kæreste er nu super glad og glæder sig. Det er faktisk langt tid siden jeg har set ham så lykkelig. Vi venter en lille pige og mine børn var med til en kønsskanning i dag og var ellevilde. 

Dejlig opdatering 

Og nu, hvor alt er godt, tør jeg godt spørge om noget, der hele tiden har undret mig: Hvorfor hedder tråden “Ræven”? 

Anmeld Citér

14. november 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Nej hvor dejligt ❤️❤️ Åh det gør mig så glad at høre skønt skønt skønt! Held og lykke til jer!!!

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Dejlig opdatering 

Og nu, hvor alt er godt, tør jeg godt spørge om noget, der hele tiden har undret mig: Hvorfor hedder tråden “Ræven”? 

Haha, det ved jeg faktisk ikke jeg undrede mig også om det var mit brugernavn eller hvordan, men det er det ikke kan jeg se :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+