To gange. Sort of...
Første gang var vi sammen, da han holdt en pause fra sin kæreste. Han fandt dog sammen med hende igen, og nøj hvor var jeg såret! Han holdt sig dog på måtten, men havde han været frisk, havde jeg jeg så sandelig også. Jeg var pænt ligeglad med hans kæreste, jeg ville bare have ham. Da de slog op, var vi sammen to dage efter. Vi blev aldrig kærester, og det er jeg glad for i dag. For jeg ville på ingen måde kunne have stolet på ham.
Anden gang fandt jeg først ud af, at han havde en kæreste, da vi havde været sammen første gang. Jeg gjorde det dig klart, at jeg intet ville have med ham at gøre, så længe han havde en kæreste. Et par uger efter kontaktede han mig og fortalte, at han havde droppet sin kæreste. Vi var lidt sammen on/off, men han var bare ikke min type.
For mig handlede det 100 procent om følelser i det første tilfælde. Jeg var forelsket, og jeg var ligeglad med, hvem jeg sårede. Jeg ved godt, at det er forkert, men på det tidspunkt, var jeg så forblændet, at jeg simpelthen var ligeglad med den anden kvinde. Nu var vi i starten af 20'erne, og der var ingen børn involveret.
Bonus: Jeg har også været sammen med en fyr, hvor jeg havde en klar formodning om, at han havde en kæreste. Han nævnte på intet tidspunkt sit forhold, men jeg havde det på fornemmelsen. Jeg pressede på, helt ærligt for at se, hvor langt han ville gå. Han ville tydeligvis gå hele vejen. Dagen efter indrømmede han, at han havde en kæreste. Han havde dårlig samvittighed, det havde jeg ikke.
Anmeld
Citér