Elskerinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2017

Anonym

Jeg har ikke indledt et forhold med en optaget fyr men har kysset på en jeg opdagede havde en kæreste senere. Det stoppede mig ikke. Jeg tænkte: kender hende ikke og hun er sikkert en snot skovl. To mdr senere mødte jeg hende. Nej hun var ikke en snot skovl men MEGA sød. Jøsses jeg havde dårlig samvittighed

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2017

Soonmom

Nu er jeg lidt nysgerrig  for de af jer der har været elskerinde uden at være interesseret i et forhold. Hvad har grunden så været? Blot at ødelægge forholdet? 

Jeg er med på at den der er utro self  er den største nar, men jeg synes også at hvis man ved at han er i et forhold, skal man da holde sig væk

Anmeld Citér

26. maj 2017

Berta

Soonmom skriver:

Nu er jeg lidt nysgerrig  for de af jer der har været elskerinde uden at være interesseret i et forhold. Hvad har grunden så været? Blot at ødelægge forholdet? 

Jeg er med på at den der er utro self  er den største nar, men jeg synes også at hvis man ved at han er i et forhold, skal man da holde sig væk

Nu har jeg ikke lige erfaringen. 

Men jeg tænker da at en grund kunne være noget uforpligtende sex - hvis manden er i et forhold behøver man ikke bekymre sig om hvorvidt man selv skal have et forhold til ham. 

Sex - spænding - opmærksomhed. Det kan man vel altid bruge 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at høre fra jer kvinder der har været elskerinde i et forhold. 

Hvordan havde i det? 

Hvor længe varede det?

Gik han fra sin kæreste/kone?

Fandt i sammen i fast forhold?

Kunne i stole på ham?

Er her mænd på siden så samme spørgsmål men omvendte fortegn selvfølgelig 

det er selvfølgelig muligt at svare anonymt 

Jeg var ung, dum og kun ude på at have det sjovt. Han var ældre, dum og ude på noget nemt. Det var sjovt at prøve, men ville aldrig gøre det igen.  

Anmeld Citér

26. maj 2017

Jullesnulle

Berta skriver:

Men jeg tænker da at en grund kunne være noget uforpligtende sex - hvis manden er i et forhold behøver man ikke bekymre sig om hvorvidt man selv skal have et forhold til ham. 

Også når det er en far i en familie man indleder er forhold til... ej det er sku et moralsk skråplan

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Berta skriver:

Men det er da så uartigt og ufølsomt som noget kan være, forstår ikke hvordan man kan såre et andet menneske (også selvom man ikke kender personen,) bare for sex. Hvis man vil have noget uforpligtende sex, så kan man vel finde en der ikke er i forhold. 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Berta

Jullesnulle skriver:

Også når det er en far i en familie man indleder er forhold til... ej det er sku et moralsk skråplan

Jeg siger ikke at det ikke er et moralsk skråplan - bare at årsagen ikke behøver at være at man prøver at ødelægge et forhold - nærmere at man vil have noget ud af det selv..

Det er da noget skidt - men sådan er vi jo ikke altid lige gode ved hinanden..

Anmeld Citér

26. maj 2017

Berta

Anonym skriver:

Men det er da så uartigt og ufølsomt som noget kan være, forstår ikke hvordan man kan såre et andet menneske (også selvom man ikke kender personen,) bare for sex. Hvis man vil have noget uforpligtende sex, så kan man vel finde en der ikke er i forhold. 

Ja - det er da uartigt og ufølsomt - men vi er jo altså ikke altid helt så gode til at efterleve vores intentioner eller moralske standarder i virkeligheden.

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Interessante svar. Og overraskende så mange der alligevel har været elskerinder. 

Anmeld Citér

26. maj 2017

AnoMom

Jeg tør nu godt stå ved at jeg har været elskerinden i et forhold. Jeg har ligeså dum og naiv som fyrens kæreste. Havde kendt ham siden vi var 17-18 år og har altid haft en helt speciel kemi. Så af en eller anden årsag endte vi altid sammen når vi så hinanden selvom der gik år i mellem. Og hver gang blev jeg såret i sidste ende fordi han kunne manipulerer så meget med mig. Fik mig altid til at tro på at han var gået fra hende inden vi var sammen og et par dage/uger efter kom sandheden frem. Sidst vi sås var i 2012   Han er stadig sammen med kæresten, venter 3. barn og knepper til højre og venstre. Jeg har frabedt mig at han nogensinde skal kontakte mig igen. 

Hans kæreste kender alt til os alle gangene. Har set mail/SMS korrespondance mellem os og hun bliver hos ham alligevel. Så hun er jo ihvertfald mindst ligeså dum og naiv som jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.