Anonym skriver:
Jeg gad godt høre omvendt om hvor mange der har haft en elsker og været deres mænd utro?
Og så de tilsvarende spørgsmål.
Hvordan havde i det?
Hvor længe varede det?
Gik du fra sin kæreste/kone?
Fandt i sammen i fast forhold?
Kunne i stole på ham?
Min mand og jeg oplevede for tre år siden at det hele gik skævt mellem os. Vi endte (nok mest mig) med at gå hver til sit.
I mit hoved var det helt slut (tænkte måske ikke super klart i øjeblikket, vil jeg godt stå ved), men for min mand var det kun en pause fra hinandens selskab. Jeg endte med kort efter (meget kort) at invitere en gammel flamme fra gymnasie tiden hjem.
Efter noget tid (et par uger Ca.) spørger min mand hvornår han "må" komme hjem igen. Jeg afsluttede alt med den "anden" fyr og valgte at fortælle min mand alt. Han blev selvfølgelig ked af det. Vi er stadigvæk meget uenige om hvorvidt det var utroskab.
Men vi er idag kommet om på den anden side, og er stadigvæk sammen idag 3 år efter. Jeg ville aldrig være sammen med en anden hvis ikke jeg var overbevist om at det var slut og der ikke var noget at komme tilbage til.
Ville egentlig gerne stå ved det uden anonymitet, men har noget familie der også er herinde. 
Anmeld
Citér