Sjovt, I siger selv der mangler lidt mere info, kan I bestemme jer?? Enten er det mangelfuld info eller også er det ikke, og det er det som trådstarter spørger om, er den info hun har fået nok. Der er så mange udfald for denne sitatuion så jeg ikke forstår læreren ikke redder sin egen røv ved at kommunikere ordentligt og tydeligt. Situationen er, ikke alle tjekker intranet når man i god tro tror at man kan gå på weekend, og der jo trods alt også er deleordninger, der er børn der torsdag eftermiddag er taget hjem til weekendforældren, og evt. glemmer at fortælle bopælsforældren om at der skal pakkes badetøj. Jeg er selv den type barn der aldrig fik afleveret de åndssvage sedler man skulle have med hjem, eller også blev de glemt på bordet i skolen.
kunne være jeg havde andre planer skolen ikke aner en skid om, derfor synes jeg det er så vildt at pålægge et barn på 6 år skal være budbringer.
Igen, tror ikke nogen har noget i mod de skal i svømmehallen, hjertens gerne, og det er ligemeget om det er i skoletid, eller SFO-tid, men der kan være så mange scenarier som man altså som afsender sikre ved at skrive ordentligt og informerende.
Derfor havde jeg "flippet skråt" fordi som TS siger, de har ikke skrevet under på at det bare er noget man må, og så den sparsomme viden.
Anmeld
Citér