hjælp til regler på skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2017

alenemor42

Anonym skriver:

Her har vi kun skrevet under på, at børnene må optræde på de socialemedier, og ikke noget andet. Men igen jeg ved ikke hvad reglerne er. Men jeg troede bare, at man som forældre blev informeret om lige netop sådanne en ting, som svømmehaller. Jeg syntes ikke det er nok information med "husk badetøj" man kan bruge badetøj i mange sammenhænge.

I Hvilke andre situationer bruges der badetøj ?  Slap dog af... det er en tur i svømmehallen som din datter sikkert vil elske.

Slip trangen til at ville kontrollere alt, det sgy synd for ungerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2017

bøllen

Anonym skriver:

Godaften baby.dk 

min datter går på en friskole, hun kommer hjem i torsdags og fortæller, at nu her på mandag skal hun og nogle andre børn i svømmehallen med læreren.  dette er jeg og andre forældre ikke blevet informeret om, at vores børn skal i svømmehallen nu her på mandag. 

Hvad er reglerne om friskole og børn, må læreren godt bare tage børnene i svømmehallen, uden at informerer forældrene først? Og desuden har vi ikke skrevet under på, at børnene må denne aktivitet, hvilket jeg egentlig selv mener at vi som forældre først skal give tilladelse til. 

Men hvad mener i andre reglerne er? Må skolen godt bare tage børnene i svømmehallen uden at give forældrene nogen former for informationen omkring det?

Jeg ved ikke om det er normalt. Men den information vil jeg også syntes er mangelfuld . Ville bestemt ønske at der stod mere info omkring sådan en tur. For mig er det væsenlig forskel på idræt ( gymnastik ) og svømmehal 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Jullesnulle

Det eneste læren har gjort forkert er ikke at tilføje - vi tager i xx svømmehallen. Der står badetøj skal med ... og nej- bade tøj bruges til at bade i. Så vidt jeg ved ikke så meget andet. 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Dash

Anonym skriver:

Godaften baby.dk 

min datter går på en friskole, hun kommer hjem i torsdags og fortæller, at nu her på mandag skal hun og nogle andre børn i svømmehallen med læreren.  dette er jeg og andre forældre ikke blevet informeret om, at vores børn skal i svømmehallen nu her på mandag. 

Hvad er reglerne om friskole og børn, må læreren godt bare tage børnene i svømmehallen, uden at informerer forældrene først? Og desuden har vi ikke skrevet under på, at børnene må denne aktivitet, hvilket jeg egentlig selv mener at vi som forældre først skal give tilladelse til. 

Men hvad mener i andre reglerne er? Må skolen godt bare tage børnene i svømmehallen uden at give forældrene nogen former for informationen omkring det?

på mine børns skole skal man give tilladelse ved indmelding, både om de må tage i svømmehal, tage på cykelture og om der må offentliggøres billeder m.v. Min ene søn kan ikke svømme, så jeg kan sagtens forstå din reaktion, 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Dash

alenemor42 skriver:

I Hvilke andre situationer bruges der badetøj ?  Slap dog af... det er en tur i svømmehallen som din datter sikkert vil elske.

Slip trangen til at ville kontrollere alt, det sgy synd for ungerne. 

I mine børns skole bliver badetøjet brugt til vandkamp

Anmeld Citér

14. maj 2017

Bananaalice

Jeg var flegnet skråt! Igen det er ikke en 6 åriges opgave at rende og tænke på om hun IKKE kan komme i svømmehallen, såsom eventuelle fodvorter, sår, eller andre problemer der gør at det at tage i svømmehallen bare ikke lige er super-duper!
Jeg vil gerne vide om mit barn skal i svømmehallen, i zoo, eller hvad de skal der er uden for den normale skoletid, og særligt når man så også giver penge for det!

Anmeld Citér

14. maj 2017

alenemor42

Dash skriver:

I mine børns skole bliver badetøjet brugt til vandkamp

I maj måned i lortevejr ?

Anmeld Citér

14. maj 2017

alenemor42

Bananaalice skriver:

Jeg var flegnet skråt! Igen det er ikke en 6 åriges opgave at rende og tænke på om hun IKKE kan komme i svømmehallen, såsom eventuelle fodvorter, sår, eller andre problemer der gør at det at tage i svømmehallen bare ikke lige er super-duper!
Jeg vil gerne vide om mit barn skal i svømmehallen, i zoo, eller hvad de skal der er uden for den normale skoletid, og særligt når man så også giver penge for det!

Det er da mors skyld hvis hun skal tænke på hun ikke kommer i svømmehallen... 

Anmeld Citér

14. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Godaften baby.dk 

Jeg er lidt i tvivl  (fordi flere sker uden for skoletiden ) er det som undervisning eller hvad? 

Det er vel normalt at tage i svømmehallen med klassen. Den gør knægten her på 7 da, en gang om ugen.

Som en anden siger måske har læreren bare ikke lagt det ind før børnene kom hjem. 

Du må jo bare tage fat i læreren på mandag og spørge hvorfor i ikke har fået mere af vide. Men synes nu I har fået info. 

Anmeld Citér

14. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Bananaalice skriver:

Rolig det er en tur i svømmehallen ikke en tur i søen i skoven.

Opgave? Slap af. Det er vel bare som at sige mor, xxs mor har inviteret mig i svømmehallen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.