Første IUI sat i gang - SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Det er vores sidste IUI forsøg, så det kunne være så dejligt 

Det er forståeligt. Meld endelig ud når i ved noget  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det skal jeg nok 

Anmeld Citér

17. april 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Jeg testede i går eftermiddags med InstAlert test fra klinikken, og der kom en skyggestreg frem (som et MEGET tydelig i dag, men synes ikke rigtig der er noget farve i, desværre).. Testede i morges med et andet mærke og fik en negativ test - så jeg tror ikke rigtig på det (er dog kun 3+3 i dag)  

MEN... Jeg har VIRKELIG ømme bryster, meget mere end jeg plejer at få! De er vokset lidt, og jeg kan trykke væske ud af dem - ved ikke om det kan være et tegn 

Hvordan går det hos jer? 

Anmeld Citér

17. april 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Jeg testede i går eftermiddags med InstAlert test fra klinikken, og der kom en skyggestreg frem (som et MEGET tydelig i dag, men synes ikke rigtig der er noget farve i, desværre).. Testede i morges med et andet mærke og fik en negativ test - så jeg tror ikke rigtig på det (er dog kun 3+3 i dag)  

MEN... Jeg har VIRKELIG ømme bryster, meget mere end jeg plejer at få! De er vokset lidt, og jeg kan trykke væske ud af dem - ved ikke om det kan være et tegn 

Hvordan går det hos jer? 

Det minder om min forrige gang. Der var en skyggestreg på min første test, så tog jeg den igen og dagen efter og der var denoget negativ. Måske du skal vente et par dage med at teste? Jeg har aldrig selv haft kunne trykke noget ud, så det kan da være den er der og at det bare er tidligt at teste. 

Min menstruation er ved at starte. Har utrolig mange kramper. Jeg er vant til slemme menstruationssmerter men hold da op de er kraftige. Tænker der jo også skal 3 ud frem for det ene der plejer at komme hehehe.. det skal nok blive spændende... 

Anmeld Citér

20. april 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det minder om min forrige gang. Der var en skyggestreg på min første test, så tog jeg den igen og dagen efter og der var denoget negativ. Måske du skal vente et par dage med at teste? Jeg har aldrig selv haft kunne trykke noget ud, så det kan da være den er der og at det bare er tidligt at teste. 

Min menstruation er ved at starte. Har utrolig mange kramper. Jeg er vant til slemme menstruationssmerter men hold da op de er kraftige. Tænker der jo også skal 3 ud frem for det ene der plejer at komme hehehe.. det skal nok blive spændende... 

Desværre heller ingen held denne gang, så nu holder vi en pause til engang efter sommeren  

Åh øv! Det kan da nemt tænkes det er derfor den er slem denne gang  Håber kramperne er forsvundet igen 

Anmeld Citér

21. april 2017

FrøMor

Desværre heller ingen held denne gang, så nu holder vi en pause til engang efter sommeren  

Åh øv! Det kan da nemt tænkes det er derfor den er slem denne gang  Håber kramperne er forsvundet igen 

Det er jeg ked af at høre   Det er en hård process. Jeg håber for jer at I kan få nyt håb ind i ventetiden. 

Kramperne er væk, og jeg begyndte på hormoner igår og så skal jeg scannes d. 28.  

Anmeld Citér

28. april 2017

FrøMor

Så er vi på vej hjem efter scanning. Vi er tvunget til at springe denne cyklus over. Jeg har udviklet alt for mange store æg, og chancen for firlinger eller femlinger er alt for stor til at de tør løbe risikoen.  Det er forståeligt, men rigtigt træls at vi skal vente igen.

Hvordan går det med jer? 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Så er vi på vej hjem efter scanning. Vi er tvunget til at springe denne cyklus over. Jeg har udviklet alt for mange store æg, og chancen for firlinger eller femlinger er alt for stor til at de tør løbe risikoen.  Det er forståeligt, men rigtigt træls at vi skal vente igen.

Hvordan går det med jer? 

Undskyld mit sene svar, har haft travlt med flytning og nyt job  

Øv, at i skulle springe cyklussen over!  

Som det ser ud nu, så starter vi først i behandling igen til august/september  

Anmeld Citér

9. maj 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Undskyld mit sene svar, har haft travlt med flytning og nyt job  

Øv, at i skulle springe cyklussen over!  

Som det ser ud nu, så starter vi først i behandling igen til august/september  

Det er skam helt okay 

Ja, det er lost øv, men forståeligt nok synes vi. Vi vil ikke risikere at stå i den situation og skulle vælge nogen fra.

Der er lidt tid til endnu, bliver det svært at vente?

Anmeld Citér

9. maj 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Det er skam helt okay 

Ja, det er lost øv, men forståeligt nok synes vi. Vi vil ikke risikere at stå i den situation og skulle vælge nogen fra.

Der er lidt tid til endnu, bliver det svært at vente?

Det kan jeg godt forstå! Tænk hvis det blev trillinger 

Vi havde egentlig fået tid i juni, men det kunne vi ikke få til at hænge sammen, så vi må vente til midten af august. Det bliver fint med en pause, men synes 3 måneder er laaaang tid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.