Min navle er det normalt og hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2016

Lol122

mija skriver:

Jeg er godt nok spændt på en update efter scanning ��

Mht navlen, så poppede min altså ret tidligt! Så det behøver absolut ikke først være når man er 6 mdr henne! 

Men hvis du er gravid og er så langt henne kan du vel mærke din livmoder når du ligger ned? 

Er det ved siden bunden af maven i begge siderne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Er det ved siden bunden af maven i begge siderne 

Skal være lige under navlen. Jeg så sådan her ud omkring uge 16 - 17 når jeg lå ned 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juni 2016

Lol122

Skal være lige under navlen. Jeg så sådan her ud omkring uge 16 - 17 når jeg lå ned 

Sådan ser min ud nu,  og kan mærke lidt i siderne af navlen ☺️ er på fredag i uge 15 hvis jeg skulle være det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Sådan ser min ud nu,  og kan mærke lidt i siderne af navlen ☺️ er på fredag i uge 15 hvis jeg skulle være det 

Så er du ihvertfald ikk 16 uger henne hvis du skulle være gravid.

Anmeld Citér

12. juni 2016

Lol122

Så er du ihvertfald ikk 16 uger henne hvis du skulle være gravid.

Nej er 14 uger og på fredag er jeg i 15 uge men ryger os og ved det skal stoppes eftersom barnet bliver mindre�� man kan ikke altid se på folk der er virkelig mager at man venter sig kender mange som man ikke kan se det på,  og jeg er normalt rigtig mager og har tabt mig 7-8 kg af ingenting.  Det gjorde min mor kun da hun ventede min første storebror hvor hun fandt ud af det 7 måneder efter

Anmeld Citér

12. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Nej er 14 uger og på fredag er jeg i 15 uge men ryger os og ved det skal stoppes eftersom barnet bliver mindre�� man kan ikke altid se på folk der er virkelig mager at man venter sig kender mange som man ikke kan se det på,  og jeg er normalt rigtig mager og har tabt mig 7-8 kg af ingenting.  Det gjorde min mor kun da hun ventede min første storebror hvor hun fandt ud af det 7 måneder efter

Jeg er mager. Jeg havde et BMI på 17,5 da jeg var gravid. Og min dreng var lille under hele graviditeten  

beklager men jeg tror ikke du er gravid. Men få den scanning så du kan få det bekræftet 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Lol122

Diosa85 skriver:

Jeg er mager. Jeg havde et BMI på 17,5 da jeg var gravid. Og min dreng var lille under hele graviditeten  

beklager men jeg tror ikke du er gravid. Men få den scanning så du kan få det bekræftet 

Okay,  tager scanning alligevel for en sikkerheds skyld 

��

Anmeld Citér

12. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Okay,  tager scanning alligevel for en sikkerheds skyld 

��

Gør det ja så du kan få noget ro i sindet

Anmeld Citér

12. juni 2016

lineog4

Lol122 skriver:

Det du kan mærke i siderne på navlen er formodentlig dine mavemuskler. De er hårde og kan mærkes lige rundt om navlen. 

Jeg ved nogle kan gemme en graviditet og se "normale" ud i alle 9 mnd, men må indrømme du på ingen måde ser gravid ud hverken når du ligger ned eller når du står op. 

Men nok godt med en scanning så du kan få ro 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Lol122

Diosa85 skriver:

Gør det ja så du kan få noget ro i sindet

Har ro i sindet,  min kæreste mindede mig bare om det igen fordi jeg blev svimmel og fik kvalme. Da vi kom hjem så jeg hormon stregen og min navle bøjede udad.  Og mit underliv var hævet men ved det ikke vil bare sikker mig..  Havde ikke set det før,  men ja nu tager vi det bare på scanne��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.