Min navle er det normalt og hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2016

Lol122

lineog4 skriver:

Det du kan mærke i siderne på navlen er formodentlig dine mavemuskler. De er hårde og kan mærkes lige rundt om navlen. 

Jeg ved nogle kan gemme en graviditet og se "normale" ud i alle 9 mnd, men må indrømme du på ingen måde ser gravid ud hverken når du ligger ned eller når du står op. 

Men nok godt med en scanning så du kan få ro 

Jeg forstår bare ikke min mave ser sådan ud når jeg har tabt min 7 -  8 kg den plejer nemlig og være fuldstændigt glad og nu buler den ud og er oppustet hele tiden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

lineog4

Lol122 skriver:

Jeg forstår bare ikke min mave ser sådan ud når jeg har tabt min 7 -  8 kg den plejer nemlig og være fuldstændigt glad og nu buler den ud og er oppustet hele tiden 

Kan jo være du nu kan se udbulingen pga mavemusklerne fordi du har tabt dig. 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Lol122

lineog4 skriver:

Kan jo være du nu kan se udbulingen pga mavemusklerne fordi du har tabt dig. 

Får man en hormon streg af det 

Anmeld Citér

12. juni 2016

GUSO

Har du overvejet om du kan være syg?? Svimmelhed og du har tabt dig forholdsvis meget når du er mager i forvejen, jeg syntes på ingen måde du ser gravid ud, men derfor kan du jo sagtens være det, men du kan altså også være syg.. Håber du finder ud af hvad der sker med din krop.. 

Anmeld Citér

12. juni 2016

lineog4

Lol122 skriver:

Får man en hormon streg af det 

Min hormonstreg har siden jeg var 15 været on and OFF synlig, jo tyndere jeg var jo tydeligere fordi maveskindet ikke var trukket så meget, fik jeg farve på maven udlignede det osv. Så ja min hormonstreg ændrer sig og bliver synligere også når jeg ikke er gravid. Lige nu er den usynlige for maven er blevet for stor 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Becks

Hvorfor får du ikke bare købt den scanning?

Du modargumentere jo alle de svar du får, så den eneste måde er at du bliver scannet! 

Prøver I på at blive gravide?

Min hormonstreg har man altid kunne se, så det behøver ikke at være graviditetsbetinget..

Anmeld Citér

12. juni 2016

Diosa85

som du kan se så har jeg også ret tydelig hormonstreg og jeg er bestemt ikke gravid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juni 2016

ninibadini

Vil lige sige at man ikke nødvendigvis behøver at kunne se og mærke livmoderen bule når man ligger ned. Min livmoder er bagudbøjet, så der gik længe inden jeg kunne mærke den, og der begyndte hele maven at bule ud, ikke bare en lille 'bold' som på det billede. Jeg kan ikke huske hvornår min navle begyndte at ændre sig, men det var i hvert fald tidligere end 6 mdr.

Jeg synes det lyder underligt hvis man kan være gravid uden at det kan ses i en blodprøve. Men prøv da en scanning. Om det er ønsket eller ej, er det da det bedste at få vished hvis du går og er nervøs.

Anmeld Citér

12. juni 2016

Lol122

Becks skriver:

Hvorfor får du ikke bare købt den scanning?

Du modargumentere jo alle de svar du får, så den eneste måde er at du bliver scannet! 

Prøver I på at blive gravide?

Min hormonstreg har man altid kunne se, så det behøver ikke at være graviditetsbetinget..

Jeg har ikke fået den før et par uger siden og har aldrig haft den før,  så ville bare spørge ind til folk.  

Anmeld Citér

13. juni 2016

Lol122

ninibadini skriver:

Vil lige sige at man ikke nødvendigvis behøver at kunne se og mærke livmoderen bule når man ligger ned. Min livmoder er bagudbøjet, så der gik længe inden jeg kunne mærke den, og der begyndte hele maven at bule ud, ikke bare en lille 'bold' som på det billede. Jeg kan ikke huske hvornår min navle begyndte at ændre sig, men det var i hvert fald tidligere end 6 mdr.

Jeg synes det lyder underligt hvis man kan være gravid uden at det kan ses i en blodprøve. Men prøv da en scanning. Om det er ønsket eller ej, er det da det bedste at få vished hvis du går og er nervøs.

Har været ved lægen og har fået afvide at min livmoder også bagudbøjet.  Så ved det ikke,  synes bare min krop har forandret sig rigtigt meget.  Jeg har bestilt scanner men det er først på næste onsdag og det er lang tid.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.