Min navle er det normalt og hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Min hormon streg er ikke særlig tydelig på billeder men i virkeligheden kan den virkelig ses og den er kommet et sidste 3 uger 

Okay så det der billede kan jeg godt ane noget streg af en art. Det tilkendegiver jeg gerne. 

Men tviler nu stadig på graviditet. Men få en scanning som du snakkede om så du kan få et endeligt svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

Lol122

AnjaHM skriver:

Har du i øvrigt overvejet om det kunne være navlebrok? Når du fortæller at du synes den buler lidt mere ud  

Jamen har været inde og studereder på det og fandt ikke frem til navle brok da der ikke ligner.  Jeg kom kun frem til graviditet og at navlen så sådanne ud når man var gravid,  altså synes bare det var underligt fordi d 17 marts missde min beskyttelse og tre uger siden plet blødte jeg..  Men lægen siger at han ikke tror der er noget så tager ind til en privat scanning 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

Diosa85 skriver:

Okay så det der billede kan jeg godt ane noget streg af en art. Det tilkendegiver jeg gerne. 

Men tviler nu stadig på graviditet. Men få en scanning som du snakkede om så du kan få et endeligt svar 

Jah den kan altid misse omkring blodprøve og graviditetstest.  Gjorde det som sagt også ved min mor..  Derfor vælger jeg at gøre det så den ikke kommer som en overraskelse  

Anmeld Citér

11. juni 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Abracadabra skriver:

Jeg tænker overdrevet navlepilleri. Men en (privat) scanning vil forhåbentlig give dig lidt ro i forhold til din navlebeskuen. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Jah den kan altid misse omkring blodprøve og graviditetstest.  Gjorde det som sagt også ved min mor..  Derfor vælger jeg at gøre det så den ikke kommer som en overraskelse  

Lyder som en god ide.  

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

Abracadabra skriver:

Jeg tænker overdrevet navlepilleri. Men en (privat) scanning vil forhåbentlig give dig lidt ro i forhold til din navlebeskuen. 

Hvad mener du med navle pilleri.?  Har aldrig pillet mig i navlen medmindre der sad en nuldermand 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Flødebollen

Lol122 skriver:

Hvad mener du med navle pilleri.?  Har aldrig pillet mig i navlen medmindre der sad en nuldermand 

Tror hun mener, at du går lidt i selvsving. Du stiller spørgsmål, du egentlig ikke vil have vores syn på. For du har besluttet dig. Alt det, vi ikke kan se, skal vi kunne se etc. Du har selv svaret På dine spørgsmål og bruger krudt på at modbevise/modargumentere de svar, du får.

Navlepilleri i denne sammenhæng skal nok ikke forståes så bogstaveligt. 

Anmeld Citér

12. juni 2016

mija

Jeg er godt nok spændt på en update efter scanning ��

Mht navlen, så poppede min altså ret tidligt! Så det behøver absolut ikke først være når man er 6 mdr henne! 

Men hvis du er gravid og er så langt henne kan du vel mærke din livmoder når du ligger ned? 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Abracadabra skriver:

Ja nogle mennesker tror virkelig, at de er verdens navle 

Anmeld Citér

12. juni 2016

Kay

EnGodMor skriver:

Kort og godt, vil sige hvis du ikke har haft menstruation i 16 uger, så er du vel gravid?

Ikke helt... der er mange kvinder der har forstyrrede cyklus af den ene eller anden grund... 

Jeg har selv fx haft et helt år uden blødning og har i flere år efter kun blødt 2-3 gange om året 

Så jo man kan sagtens gå uden blødning i 16 uger uden at være gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.