Min navle er det normalt og hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Flødebollen

Abracadabra skriver:

Sikke noget fis!!!!

Han har testet og lavet gynækologisk undersøgelse. Hvis begge er uden tegn til graviditet, har han gjort sit arbejde. 

At man som teenager pludselig synes, at ens navle ser underlig ud og at man ser en Linea nigra, som INGEN andre kan se, udløser altså ikke en scanning. 

Må melde mig helt enig! Skulle det vise dig, mod al forventning og fornuft, at ts var gravid, så er hun vel nærmest er medicinsk vidunder. Lægen har gjort ALT han skulle for at tjekke osv. Som jeg skrev tidligere. Hvis hun er kommet ind til lægen med :'jeg tror, jeg er gravid, fordi...' Så er det den udredning hun får. 

Hun virker jo ik ligefrem til at have forsøgt at overbevise sig selv om, at det kunne skyldtes andey end graviditet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Diosa85

Abracadabra skriver:

Sikke noget fis!!!!

Han har testet og lavet gynækologisk undersøgelse. Hvis begge er uden tegn til graviditet, har han gjort sit arbejde. 

At man som teenager pludselig synes, at ens navle ser underlig ud og at man ser en Linea nigra, som INGEN andre kan se, udløser altså ikke en scanning. 

Du synes det er noget fis. 

Jeg synes ikke. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

lineog4 skriver:

Synes nu ikke han har fejlet, han har endda gået langt synes jeg. Kom jeg og mistænkte graviditet og hverken blodprøve eller test viste det, er jeg da ikke sikker på min læge også ville tilbyde en gynækologisk undersøgelse når jeg stod med flad mave og sagde men min navle... 

Med hensyn til kold lungebetændelse så er det virkelig nemt at overse, man kan ofte ikke høre det på lungerne, og kun en bestemt podning fanger det. Familien og jeg selv havde det i jul/januar og min mor blev fx behandlet for normal lungebetændelse som ikke hjalp og endte på lungemedicinsk, på mig kunne man intet høre på lungerne men jeg var hårdt angrebet alligevel og endte med 1 uge hjemme og over en måned hvor jeg hostede til jeg kastede op hver dag på cyklen. 

Man er ikke en dårlig læge fordi man i første omgang overser en kold lungebetændelse for det gør en del, eller fordi man ikke mistænker en graviditet når hverken blodprøve, g test eller gynækologisk undersøgelse viser det, så er man vel egentlig bare læge 

Det er da også helt i orden ikke at være enig. Jeg taler jo ud fra min holdning ligeså vel som i taler ud for jeres.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Flødebollen

Diosa85 skriver:

Det er da også helt i orden ikke at være enig. Jeg taler jo ud fra min holdning ligeså vel som i taler ud for jeres.

Men er vi enige om sandsynligheden for en graviditet?

Anmeld Citér

15. juni 2016

Abracadabra

Diosa85 skriver:

Du synes det er noget fis. 

Jeg synes ikke. 

Og udfra  din personlige holdning er der en sag til en officiel klage??? Så er det godt, at almindelig sund fornuft og faglighed vejer tungere. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Men er vi enige om sandsynligheden for en graviditet?

Det er vi enige om. Men vi er ikke enige om hvordan vi vil råde ts ved en evt graviditet. Og det er vel fair nok

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Abracadabra skriver:

Og udfra  din personlige holdning er der en sag til en officiel klage??? Så er det godt, at almindelig sund fornuft og faglighed vejer tungere. 

Fald lige lidt ned. Vi er ikke enige. Lad den dog være ved det. Hvorfor skal alt diskuteres herinde?

Anmeld Citér

15. juni 2016

Lol122

lineog4 skriver:

Synes nu ikke han har fejlet, han har endda gået langt synes jeg. Kom jeg og mistænkte graviditet og hverken blodprøve eller test viste det, er jeg da ikke sikker på min læge også ville tilbyde en gynækologisk undersøgelse når jeg stod med flad mave og sagde men min navle... 

Med hensyn til kold lungebetændelse så er det virkelig nemt at overse, man kan ofte ikke høre det på lungerne, og kun en bestemt podning fanger det. Familien og jeg selv havde det i jul/januar og min mor blev fx behandlet for normal lungebetændelse som ikke hjalp og endte på lungemedicinsk, på mig kunne man intet høre på lungerne men jeg var hårdt angrebet alligevel og endte med 1 uge hjemme og over en måned hvor jeg hostede til jeg kastede op hver dag på cyklen. 

Man er ikke en dårlig læge fordi man i første omgang overser en kold lungebetændelse for det gør en del, eller fordi man ikke mistænker en graviditet når hverken blodprøve, g test eller gynækologisk undersøgelse viser det, så er man vel egentlig bare læge 

Nej men når han hører min mors historie med at de ikke kunne få en positiv test eller positiv blodprøve,  og man kunne ikke se det på hende hellere at hun var 7 måneder henne,  så burde han stadig gemmen tjek en for en sikkerhedsskyld og hvis jeg har samme gen er det jo ikke sikkert at man kan mærke min livmoder hvis jeg vokser lige sådan,  siger hellere ikke man kan se stor forandringer ved min mave,  men jeg ved hvordan den var før og hvordan den er nu,  

Anmeld Citér

15. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er lidt spændt på din scanning. Hvornår skal du scannes?  

Anmeld Citér

15. juni 2016

Lol122

Saphiira skriver:

Jeg er lidt spændt på din scanning. Hvornår skal du scannes?  

Hehe er jeg os,  klokken halv 3 i eftermiddag ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.