Min navle er det normalt og hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvornår fik du taget den blodprøve? 

Du skriver et sted "uge 16" - såfremt du er i uge 16 eller mere vil der være et betydeligt niveau af hcg i blodet. Det ville der normalt også vlre tidligt i graviditeten. 

Blev du undersøgt af lægen? Og normal procedure ved mistanke om graviditet, vil være at få taget en ny blodprøve såfremt hcg-niveauet er lavere end 5. 

Blev du tilbudt ny blodprøve? 

Ang din navle, så har jeg svært ved at se noget unormalt ved den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Har du i øvrigt overvejet om det kunne være navlebrok? Når du fortæller at du synes den buler lidt mere ud  

Anmeld Citér

11. juni 2016

Becks

Hvilken hormonstreg? Der er intet at se på de billeder du har lagt op?

Din navle ser helt normal ud ☺️

Hvorfor tror du, at du er gravid i 16 uge?

Har du ikke haft din mens. i 16 uger da?

Anmeld Citér

11. juni 2016

Abracadabra

Jeg tænker overdrevet navlepilleri. Men en (privat) scanning vil forhåbentlig give dig lidt ro i forhold til din navlebeskuen. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

EnGodMor

Kort og godt, vil sige hvis du ikke har haft menstruation i 16 uger, så er du vel gravid?

Anmeld Citér

11. juni 2016

lineog4

Ved godt ønsket om en graviditet kan fylde utrolig meget og egentlig også gøre en lidt kulret og have ønsker om man virkelig er selvom alt siger nej det er du ikke.

Men må desværre sige når jeg ser dine billeder ser jeg en der har fået lidt mere farve på hele kroppen, mere talje og strammere mave og helt samme slags navle. Der er ikke noget der skriger graviditet i mine øjne faktisk tværtimod. 

Men håber du kan få ro med en scanning.

Anmeld Citér

11. juni 2016

migxher

Diosa85 skriver:

Altså ens navle i en graviditet ændre sig først når man er langt over halvvejs og maven et begyndt at vokse. 

Ser intet unormalt ved din navle.

Åh ikke nødvendigvis. Jeg har kunne se forskel på min navle ret tidlig i begge mine graviditeter specielt her 2. Gang

men derfor tror jeg nu ikke tage er gravid

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

lineog4 skriver:

Ved godt ønsket om en graviditet kan fylde utrolig meget og egentlig også gøre en lidt kulret og have ønsker om man virkelig er selvom alt siger nej det er du ikke.

Men må desværre sige når jeg ser dine billeder ser jeg en der har fået lidt mere farve på hele kroppen, mere talje og strammere mave og helt samme slags navle. Der er ikke noget der skriger graviditet i mine øjne faktisk tværtimod. 

Men håber du kan få ro med en scanning.

Jeg har ikke ønsket om at være mor som sårn endnu fordi det ved man aldrig om man har om sådan når den smutter.  Tænker mere på hvis barnet fejler noget vil jeg gerne vide det,  men regner med at komme i scanner en i denne her uge 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Diosa85

migxher skriver:

Åh ikke nødvendigvis. Jeg har kunne se forskel på min navle ret tidlig i begge mine graviditeter specielt her 2. Gang

men derfor tror jeg nu ikke tage er gravid

Okay. Så tager jeg det da i mig igen. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

Diosa85 skriver:

Okay. Så tager jeg det da i mig igen. 

Min hormon streg er ikke særlig tydelig på billeder men i virkeligheden kan den virkelig ses og den er kommet et sidste 3 uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.