Min navle er det normalt og hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg kan overhovedet ikke se at du er oppustet, nogen hormonstreg eller at der skulle være noget med din navle.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

Lol122

Diosa85 skriver:

Nu var det heller ikke stregen jeg snakkede om kom senere. Den siger jeg bare jeg ikke kan se.

men har svaret på dit spørgsmål. Nej din navle ser ikke unormal ud. 

Men hvorfor tager du ikke en test hvis du tror du er gravid?

Har taget en graviditetest og blodprøve men siger ikke der er noget,  men jeg har aldrig haft alle symptomerne. Plus mørke ringe om brystvorterne,  hormon stregen og navlen kom i uge 14. Min mave plejer at være helt flad men fedt væg men det er det heller ikke længere,  den er oppustet hele tiden og hård og får ondt i lænden hele tiden,  men bestiller en privat scanning 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

EBK skriver:

Jeg kan overhovedet ikke se at du er oppustet, nogen hormonstreg eller at der skulle være noget med din navle.

Min navle plejer at være helt rund uden at der er en fold på den.  Og nu buler den altså udad,  min hormon streg er blevet tydeligere. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Lol122 skriver:

Har taget en graviditetest og blodprøve men siger ikke der er noget,  men jeg har aldrig haft alle symptomerne. Plus mørke ringe om brystvorterne,  hormon stregen og navlen kom i uge 14. Min mave plejer at være helt flad men fedt væg men det er det heller ikke længere,  den er oppustet hele tiden og hård og får ondt i lænden hele tiden,  men bestiller en privat scanning 

En graviditet vil altid kunne ses i blodet, så du er altså ikke gravid.

Anmeld Citér

11. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Har du fået taget blodprøve og den ikke har vist noget så er du altså ikke gravid. Det vil man altid kunne se i blodet.

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

EBK skriver:

En graviditet vil altid kunne ses i blodet, så du er altså ikke gravid.

Nej mange kan ikke se det i blodprøver,  ved godt folk der ikke kender til det tror ikke på det,  men nogle kvinder har 20% chance for at være gravid ukendt og det var min mor os.  Men ikke noget jeg vil diskutere om.  Suger bare at det kan lade sig gøre 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. juni 2016

Lol122

Diosa85 skriver:

Har du fået taget blodprøve og den ikke har vist noget så er du altså ikke gravid. Det vil man altid kunne se i blodet.

Så gå ind på nettet og læs om flere forskellige kvinder man ikke har kunnet det på før du udtaler dig om noget du ikke ved noget om 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Diosa85

Lol122 skriver:

Så gå ind på nettet og læs om flere forskellige kvinder man ikke har kunnet det på før du udtaler dig om noget du ikke ved noget om 

Jamen når du er då stålsat på du er gravid. Hvorfor spørger du så til råds herinde i stedet for at svare på sådan en ubehøvlet måde? 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
EBK skriver:

Jeg kan heller ikke se det, for jeg ser det modsatte.. en Strammere mave og krop, som har ændret sig, som om man har trænet =) ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.