Diosa85 skriver:
Seriøst ikk. Hvis det skulle vise sig du er gravid. Så vil jeg anbefale dig at gå direkte til Patientklagenævnet. For så har han fejlet godt og grundigt.
Hvorfor kan du ikke få ny læge? 
Synes nu ikke han har fejlet, han har endda gået langt synes jeg. Kom jeg og mistænkte graviditet og hverken blodprøve eller test viste det, er jeg da ikke sikker på min læge også ville tilbyde en gynækologisk undersøgelse når jeg stod med flad mave og sagde men min navle...
Med hensyn til kold lungebetændelse så er det virkelig nemt at overse, man kan ofte ikke høre det på lungerne, og kun en bestemt podning fanger det. Familien og jeg selv havde det i jul/januar og min mor blev fx behandlet for normal lungebetændelse som ikke hjalp og endte på lungemedicinsk, på mig kunne man intet høre på lungerne men jeg var hårdt angrebet alligevel og endte med 1 uge hjemme og over en måned hvor jeg hostede til jeg kastede op hver dag på cyklen.
Man er ikke en dårlig læge fordi man i første omgang overser en kold lungebetændelse for det gør en del, eller fordi man ikke mistænker en graviditet når hverken blodprøve, g test eller gynækologisk undersøgelse viser det, så er man vel egentlig bare læge 
Anmeld
Citér