Anonym skriver:
Jeg læste i en tråd, at man måtte tolerere biomors adgang til sin eksmand 24/7 og som nyudsprungen bonusmor løber det mig koldt ned af ryggen ved tanken.
Synes i forvejen mængden af sms'er og mms'er er enorm og synes at afbryde / bryde ind i enhver situation nødvendige eller unødvendige. F.eks ekstraordinære situationer som et brækket ben kontra barnet med sit nye regntøj i 100 situationer i regnvejr..
Hvornår er kontakten nok? Hvor går jeres grænser?
For mig er det simpelt: hvis nogen vil være i et forhold med mig, skal der ikke SMSes, ringes sammen osv, medmindre det er vigtigt for barnet ( og her mener jeg praktiske informationer, eller noget andet vigtigt som skal formidles videre eller diskuteres) og jeg foretrækker at SMS, så fremt det er muligt og rigeligt.
Man er eks kærester, uanset om der er børn eller ej. Så her taler hverken min mand eller jeg med vores eks'er, medmindre det er nødvendigt.
I starten ringede hun konstant, jeg blev virkelig dårlig af det. Det var så frustrerende og ødelæggende.
Så nej, man skal da selvfølgelig ikke rumme biomor ret meget ( folk der siger det, er folk der ikke aner et klap om hvad de taler om )
der er en grund til at man ikke er sammen længere 
Anmeld
Citér