„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Jeg vil mene, at kommunikationen skal være der i det omfang, hvor det handler om børnene og det omfang som de forældre som deler børn, mener det er nødvendigt..
Jeg er selv bonusmor på 14 år og her kommunikere de ikke mere pga mange ting, men mest fordi bonus valgte at ville prøve at bo hos far.. Mange ting trak bonus hertil.. Mor var ustabil i den periode og vi boede centralt i byen og mor på landet.. Og bonus følte det mere trygt her.. Det ødelagde desværre samarbejdet og sådan har det været siden.. Og det påvirker selvom bonus nu er ret gammel...
Ang om man skal blande sig eller ej, så er jeg nok af den holdning, at når bonus er her, hvad enten det er en weekend eller fast, så er det mine/vores regler, normer og værdisæt som gælder.. Sådan har jeg bare altid haft det... Det er også mit hjem fælles med min mand og sammen har vi opbygget disse.. Så man kommer til at blande sig og påvirke...
Her er bonus så enige med hvordan tingene fungere, da bonus bedst fungere under disse forhold.. Bonus egne ord, da det er tryg og rammer fast...
Anmeld
Citér