serinasmor skriver:
Nøjh hvor ville jeg hade hvis mine børns tøj hver anden uge blev vasket i parfumeret vaskepulver og med skyllemiddel !
Men når det så er sagt så ville jeg nok ikke sige noget til det med mindre der var udslæt eller allergi i min husstand ...
Og hvis I ikke vil forstyrres om natten så sluk telefonen og køb et vækkeur - det er der i forvejen mange eksperter i moderne adfærdsmønster der foreslår for at vi ikke går ned med stress ...
Nu er det sådan - at jeg vasker tøjet i helt almindeligt vaskemiddel, uden skyllemiddel og gerne af et mærke uden alt for meget parfume i - netop pga. allergi - dette er biomor ikke enig med mig i, og syntes at væres vasketøj lugter "gammelt/muggent".....
Ja og man kan da sagtens slukke mobilen om natten - hvilket også bliver gjort, men derfor skriver hun stadigvæk om noget der ikke er nødvendigt. Hvis biomor kunne forstå at JEG faktisk meget gerne vil hendes børn - så ville det være nemmere, men hun ser mig som en kæmpe trussel, og det gør skide ondt, og samarbejdet langt sværere.
Biomor og far er ikke de bedste venner, så beskeder og telefonopkald er oftest fyldt med vrede....
Det er hårdt at høre på hver dag, især når der er børn i hjemmet!
Jeg mener at man som biomor - burde sætte kæmpe stor pris på, at der er andre der gerne vil ens børn det bedste - uden nogen former for konkurrence. Jeg er ikke deres mor - det er jeg klar over, jeg er bare deres bonus - og det er sådan det skal være.
Min egne børn har også en bonus mor - og jeg ved at pigerne betyder rigtig meget for hende, og omvendt. Hvor heldig kan jeg være - at når de ikke er hos os - så er de hos deres far og bonusmor som elsker dem lige så højt! Sæt pris på de bonusforældre - for vi gør et kæmpe arbejde !!
Anmeld
Citér