Roselil skriver:
Jeg er 100% enig med dig i at fastfood til daglig selvfølgelig ikke er godt og at det er fantastisk med motion osv. Men det er altså ikke dit bord. Hvis farmand går op i sund kost og sport til ungerne så go for it, men gør han ikke så bland dig uden om. Ja, det er da trist at se ungerne blive federe og federe, men det er ikke dit ansvar. Og det kan meget vel være, at biomor synes, du blander dig for meget. Måske jeres forhold kunne mildnes hvis du trak dig lidt?
Se her har vi noget interessant: man skal elske, respektere og acceptere sin mands børn fra tidligere- og man skal faktisk behandle dem, som var det ens egne ( hører jeg rigtig ofte, herinde også) Men i denne her situation skal ts blande sog udenom?
Hold da op- det er ikke let at være bonusmor. Og samtidig skal ts bare finde sig i en masse kommunikation ( herunder billeder af barnet i nyt regntøj )
Som MOR har man dælme også et ansvar. Et anscar for, at i det øjeblik man vælger at få et barn med en mand KAN det ske, at forholdet en dag går i stykker - og barnets far får et nyt liv med en ny- og så trækker man sig dælme i baggrunden så meget som muligt ( medmindre at alle parter elsker fælles zoo - ture og kaffe og kage )
synes godt nok at bonusmødre bliver budt lidt af hvert - og folk forventer både det ene og det andet, men når man så faktisk gør noget for de børn, er det også galt. Jeg synes nærmere det handler om alle de biomødre der snart skal tage sig lidt sammen - de har uden tvivl selv været en del af skylden for brudet. Ih altså, jeg bliver så harm over al den hensynstagen til biomødre!
Anmeld
Citér