Diosa85 skriver:
Hvorfor skal du være nedladende i din udtale på den måde bare fordi du er af en anden holdning. ?
Jeg har selv en søn der er 8 mdr som ikk er blevet ammet offentligt siden han var 4-5 mdr gammel. Han får ikke engang flaske offentlig mere fordi han er stor nok til at spise fast føde og er spist af hjemmefra.
Jeg siger netop at jeg ikke dømmer nogen mødre for at vælge at amme deres børn. Dømmer heller ikke selvom det går over mine grænser, jeg siger ikke noget til dem eller sender dem øjne af nogen slags. For det er DERES valg. Men jeg har da så sandelig ret til at synes det er unødvendigt uden at du skal grine hånligt.
Det må du meget undskylde, det var nu ikke min mening at du skulle føle dug truffet, tænkte ikke lige over det kunne tolkes som hånligt. :-)
Jeg skriver det mere, som et sjovt "haha" da jeg læser dit indlæg, som om babyer er en slags maskine, man kan sætte til "sulten" - "ikke sulten" alt efter hvor man er,- udelukkende for at tage hensyn til folk som syntes man er ulækker/uappetitlig-upassende eller hvilke andre beskrivelser som der bliver brugt. Og det syntes jeg lød ret skørt!
For ja det syntes jeg er sjovt og naivt at tro og forvente af babyer. Der er mange som fuldammer de første 6 måneder, og først starter grød op eller anden fast føde. Og som mor ved du jo selv, at det er langsom start, og den første lange tid er det små måltider af gangen ergo ikke nødvendigvis nok til at "blive spist af hjemmefra" som du mener man skal gøre.
Anmeld
Citér