Ja I er snerpede og meget umodne.
mig og min mand har sgu heller aldrig følt bøgerne.. Og vi er begge uddannet pædagoger.. Nu var jeg så heldig at da jeg blev mor første gang havde min mand allerede 1 barn som jeg var bonus for.. Ærlig talt så lyder det blot til at hun har fået en god portion erfaring og derved en god portion ro omkring det at være mor.. Bare vent I vil snart opdage at bøgerne stresser mere end de gavner.. Hun har derimod lært at lytte til sig selv.. Da min datter var 2 måneder fik vi anbefalet noget meget tyndt grød af SP for vores datter blev bare ikke mæt af mælk.. Måske det er det samme her?
jeg må indrømme jeg blev forarget og rystet da jeg læste dit indlæg en MØDRE gruppe hvor man ikke må have børn med?? What?? Og IMGEN mor vil kunne garantere at ens barn ikke har krudt i røven.. Det svinger sgu fra minut til minut om barnet er stille eller aktivt så I har stillet hende et fuldstændigt umuligt spørgsmål der i den grad vidner om jeres manglende erfaring med børn.
Og når man har et barn i den alder ja så er en gang om ugen sgu meget.. Det kunne jeg ikke som anden gangs mor.. Der er lege aftaler, så er barnet syg og ja så er der ellers bare andet i verden. Og måske kommer hun ikke så tit fordi I er sådan i mod hende? Tænk over det.. Ville du komme hver uge hvis du blev set ned på af nogen som på ingen måde havde erfaring, men blot havde læst en masse bøger og som så skævt til dig?.
I har rottet jer sammen mod hende og det mener jeg I bør rette op på.. Brug hende som en resurse i stedet for. Hun ligger altså inde med en masse guld viden..
Så ja I er fordømmende, og meget snerpede og I skylder hende i den grad at opfører jer ordenligt.
en ting er at I er uviden men I er vel voksne mennesker og den måde i rotter jer sammen mod hende på hører folkeskolen til og der mener jeg ikke der er nogen undskyldning... Der er mobningen og så er der jeres uvidenhed. begge håndtere I virkelig dårligt.. Og jeg har faktisk ondt af hende..
Anmeld
Citér