Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er familiens sorte får....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sweet1978 skriver:Nu drikker jeg ikke og skal også være klar i hovedet så længe jeg kæmper for min datter, så ja jeg tænker meget og har overblik over alt, sådan har jeg det bedst og fungerer. Men tak for omtanken bare rolig psykologerne slap mig fordi jeg var velfungerende så jeg har det fint.... Her må du gerne læse med EVA jeg er faktisk helt normal, det er ikke længe siden jeg fik det på skrift af overlægen på psykologsik afdeling.
Nikitas mor skriver:Gælder det så også hos min side af familien???Hmm.. for der har vi altså vores egen sorte får... og det er ikke dig min søde cuz...
qp skriver: Fornemmer lidt sarkasme i dit svar til mig? Jeg mente det rent faktisk på en positiv måde.... Kender dig overhovedet ikke men har set du skriver meget om alting og virker som en der tænker meget over tingene, det var netop derfor jeg skrev det.
TbCp skriver: Aaaannnyyywaayyy. Jeg må give anonym helt ret her
Sweet1978 skriver:Nej ingen sarkasme til dig søde tog det som et godt råd ville bare berolige dig er lige blevet vurderet og sluppet fri af overlægen. Og han ved hvor meget jeg tænker så egentligt bare tak for rådet med du skal ikke bekymre dig om mig.... Kun sarkasme til EVA som i et brev har antydet at jeg må være unormal/psykotisk med de indlæg jeg laver...
Eva skriver:nej nej nej nej nej nej...det mener du bare ikke..sådan troede jeg slet ikke du var...
TbCp skriver:Jo lige i det her tilfælde er jeg simpelthen nødt til det!Det er meget vise ord!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128