tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

LauraLW

Tjuhl skriver:

en baby.dk brist...

Den VÆRSTE slags brist der findes. Da na na naaaaaa (skal halv-synges på en uhyggelig skråstreg spændende måde!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Sweet1978

Beck skriver:

Det lyder som en trussel i mine oerer

Ligesaa vel som du har ret til og skrive herinde hvad du vil, hvilket du jo ogsaa goer, saa har andre vel ogsaa lov...

God dag til dig

Jamen det er også en trussel tal pænt til mig selv om i ikke kan li mig og ikke er enige med mig mere. For ja både de og jeg skal kunne være i debatterne og derfor er jeg også åben og ærlig om hvad der foregår lige nu så den kan blive lukket hurtigere end det startede og svineriet både fra mig og dem bliver unødvendigt.

Anmeld

25. september 2009

oo

LauraLW skriver:

Den VÆRSTE slags brist der findes. Da na na naaaaaa (skal halv-synges på en uhyggelig skråstreg spændende måde!!)

uuuuuuuuh!  jeg hører hitchcock knive i baggrunden!!

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Diana... skriver:

Ja selvfølgelig griner jeg Heidi. Du sider og skriver hvad en anden person skriver til dig i brev det bare ikke i orden!!! Det er noget mellem hende og dig og ingen andre! vi andre er da lige glade med hvad der bliver sagt og skrevet til dig i privat besked det har vi da ikke brug for at høre og hvad er det du vil forsvar over for os andre vi aner jo ikke hvad dig og eva skriver om. Jeg offentlig gør jo heller ikke vores brev da det en ting mellem dig og mig og ja nu os Henrik fordi du synes jeg er så fej at jeg skal holdes øje med!

Diana der virkelig synes det er mega lavt at gøre sådan. 

2. anmeldte indlæg søde stop mens legen er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.