tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Eva indrømmer, at hun tog fejl.... my god!! *griner*....

Ok...jeg mente også nok...ihh, du er altså så skarp..respekt herfra...(også uden noget pis faktisk..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

oo

tænk at man kan få så meget ud af et lille "jj"

Anmeld

24. september 2009

qp

Sweet1978 skriver:

Måske fordi jeg netop gør alt for at I ikke er anonyme i min verden ved faktisk at lære Jer at kende, det er der så nu nogen der har frabedt sig og det er ok og i bliver hvis det går effer mit hoved også udelukket fra de private detaljer i min profil.

Jeg her ikke sagt man ikke er sig selv bare at man måske ved man ikke har levet optimalt og fuldt ud og selv gjort alt muligt for at det gik som man ønskede og dermed har noget man er knap så stolt af.

Ved ikke om det er skræmmede at jeg ikke er bange for at snakke, jeg er og irl åben og ærlig så længe folk viser sig værdige til det. Men slår lige så hårdt som jeg kan være sød når jeg bliver udnyttet eller trådt på det er reglerne i mit liv.

Faktisk har jeg en nabo pt. som tror hun har mødt en engel, for hun kan ikke fatte at der findes mennesker så åbne som mig og som vil dele selv det dårlige i sit liv for at hun kan drage nytte og erfaring af det... Men sådan er jeg.....

Jeg er familiens sorte får....

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

tænk at man kan få så meget ud af et lille "jj"

Ja, jeg gider altså ikke bruge tid på lange indlæg...næste gang får I halvdelen af alfabetet....

Anmeld

24. september 2009

qp

Eva skriver:

Ok...jeg mente også nok...ihh, du er altså så skarp..respekt herfra...(også uden noget pis faktisk..)

Tak Eva, det var pænt sagt.....

Anmeld

24. september 2009

qp

Eva skriver:

Ja, jeg gider altså ikke bruge tid på lange indlæg...næste gang får I halvdelen af alfabetet....

Hvad mener du med det?

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

qp skriver:

Jeg er familiens sorte får....

Sikkert smiler, det er jeg faktisk også dem der har fulgt mig - du er ikke en af dem - men de ved at der er meget gået skævt i mit liv, men det har været uforskyldt og fuck hvor har jeg kæmpet for at komme op igen og dertil hvor jeg er nu, derfor har jeg altså trods sorte perioder i mit liv kun godt at fortælle og ting jeg er stolt af.... Men sådan er det jo ikke alle der ser på det....

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Tak Eva, det var pænt sagt.....

Anmeld

24. september 2009

qp

Sweet1978 skriver:

Sikkert smiler, det er jeg faktisk også dem der har fulgt mig - du er ikke en af dem - men de ved at der er meget gået skævt i mit liv, men det har været uforskyldt og fuck hvor har jeg kæmpet for at komme op igen og dertil hvor jeg er nu, derfor har jeg altså trods sorte perioder i mit liv kun godt at fortælle og ting jeg er stolt af.... Men sådan er det jo ikke alle der ser på det....

Ihh altså Sweet78, jeg synes du skal tage en dyb indåndning, åbne en flaske vin og lade være med at tænke så meget over alting...
Du tænker jo som en sindsyg over alting og det er sleeet ikke godt for dig

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

qp skriver:

Ihh altså Sweet78, jeg synes du skal tage en dyb indåndning, åbne en flaske vin og lade være med at tænke så meget over alting...
Du tænker jo som en sindsyg over alting og det er sleeet ikke godt for dig

Nu drikker jeg ikke og skal også være klar i hovedet så længe jeg kæmper for min datter, så ja jeg tænker meget og har overblik over alt, sådan har jeg det bedst og fungerer. Men tak for omtanken bare rolig psykologerne slap mig fordi jeg var velfungerende så jeg har det fint.... Her må du gerne læse med EVA jeg er faktisk helt normal, det er ikke længe siden jeg fik det på skrift af overlægen på psykologsik afdeling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.