tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

TbCp

Eva skriver:

Uha...ja, verden er da helt ude af den...hvad skal det ikke ende med...alle Jer unge mennesker...

Ja det er trist. 
Verden er af laaaave (her ville jeg så indsætte en smiley der havde fråde om munden og så sindsyg ud)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

saxa

Ihhh altså.. en spændende debat...  Men har rent faktisk taget mig selv i at læse alle siderne igennem.. hehe... tidsfordriv...

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Ihhh altså.. en spændende debat...  Men har rent faktisk taget mig selv i at læse alle siderne igennem.. hehe... tidsfordriv...

Ha ha ha....lidt ligesom en snydepakke, ikke.. man håber for hvert indlæg at der kommer noget godt, men nej...intet...snyyyyydt...

Du får lige et knus...

Anmeld

24. september 2009

TbCp

saxi skriver:

Haha  
Det har jeg også gjort 

Anmeld

24. september 2009

saxa

Eva skriver:

Ha ha ha....lidt ligesom en snydepakke, ikke.. man håber for hvert indlæg at der kommer noget godt, men nej...intet...snyyyyydt...

Du får lige et knus...

Bondefangeri - siger jeg bare  Må vist indrømme at jeg blev lidt snydt der... hehe..

Lige et tilbage til dig...

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Ja det er trist. 
Verden er af laaaave (her ville jeg så indsætte en smiley der havde fråde om munden og så sindsyg ud)

Sådan en smiley, den må vi da have...en lille skør og total sindsyg baby.dk smiley...

Anmeld

24. september 2009

saxa

TbCp skriver:

Haha  
Det har jeg også gjort 

hehe... Nååå er ikke den eneste...   6 laaange sider...

Anmeld

24. september 2009

TbCp

Eva skriver:

Sådan en smiley, den må vi da have...en lille skør og total sindsyg baby.dk smiley...

Ja, jeg tror den ville blive brugt ofte

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Bondefangeri - siger jeg bare  Må vist indrømme at jeg blev lidt snydt der... hehe..

Lige et tilbage til dig...

Så kan du lære det...

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Ja, jeg tror den ville blive brugt ofte

Ja, ikke...vi må da have fundet en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.