Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver:Uha...ja, verden er da helt ude af den...hvad skal det ikke ende med...alle Jer unge mennesker...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
saxi skriver:Ihhh altså.. en spændende debat... Men har rent faktisk taget mig selv i at læse alle siderne igennem.. hehe... tidsfordriv...
Ha ha ha....lidt ligesom en snydepakke, ikke.. man håber for hvert indlæg at der kommer noget godt, men nej...intet...snyyyyydt...Du får lige et knus...
Eva skriver: Ha ha ha....lidt ligesom en snydepakke, ikke.. man håber for hvert indlæg at der kommer noget godt, men nej...intet...snyyyyydt...Du får lige et knus...
TbCp skriver: Ja det er trist. Verden er af laaaave (her ville jeg så indsætte en smiley der havde fråde om munden og så sindsyg ud)
TbCp skriver:Haha Det har jeg også gjort
Eva skriver:Sådan en smiley, den må vi da have...en lille skør og total sindsyg baby.dk smiley...
saxi skriver:Bondefangeri - siger jeg bare Må vist indrømme at jeg blev lidt snydt der... hehe..Lige et tilbage til dig...
TbCp skriver: Ja, jeg tror den ville blive brugt ofte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128