tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Sweet1978

Ja ja nu har jeg heldigvis aldrig haft en anonymt indlæg jeg kan sgu stå ved alt jeg siger og gør men fed tråd

hoafjhagkljalJDSHFAKLÆJDLKAJGAKLJGHKLAZ
<JGKLAHGKLAJGKLJjaklgjakljgklaghakljgakljkljag
kljakljgakljaglkjgakljgl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

nej... man må ikke skrive enig.... *g*

Griner nå for h..... den har jeg misset jeg bliver nød til at have en bog med alle de regler 

Kram

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Ja ja nu har jeg heldigvis aldrig haft en anonymt indlæg jeg kan sgu stå ved alt jeg siger og gør men fed tråd

hoafjhagkljalJDSHFAKLÆJDLKAJGAKLJGHKLAZ<JGKLAHGKLAJGKLJjaklgjakljgklaghakljgakljkljagkljakljgakljaglkjgakljgl

Tror du kun det er det det handler om for anonyme...??
Jeg har skrevet indlæg omhandlende mig, min x, min familie, mine unger, helt private områder af mig og mit...det handler for mig ikke om ikke at kunne stå ved det jeg siger, men om at jeg også er et privat menneske og at Jer herinde ikke skal vide alt, men kun det jeg ønsker...
Knus Eva..

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Griner nå for h..... den har jeg misset jeg bliver nød til at have en bog med alle de regler 

Kram

regler for debatindlæg på baby.dk:

jeg tør ikke skrive noget for så bliver jeg hængt.... fnis

Anmeld

24. september 2009

qp

Here we go again....

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg har skrevet indlæg omhandlende mig, min x, min familie, mine unger, helt private områder af mig og mit...det handler for mig ikke om ikke at kunne stå ved det jeg siger, men om at jeg også er et privat menneske og at Jer herinde ikke skal vide alt, men kun det jeg ønsker...
Knus Eva..

Enig.

Anmeld

24. september 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

regler for debatindlæg på baby.dk:

jeg tør ikke skrive noget for så bliver jeg hængt.... fnis

er noteret.

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Knus Eva..

Det er for mig en og samme ting, hvis man lever sit liv så man kan stå ved det har man heller ikke noget at skjule der... Nogen har mere net fobi en andre, jeg personlig har som sagt intet at skjule kun lige pt. en ting og kun for en person min eks. Og det er ikke fordi det er noget jeg ikke kan stå ved men fordi han først skal vide det når det er for sent.

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Here we go again....

Synes du måske ikke to t'er er vildt provokerende...nej, helt alvorligt..jeg synes det er virkelig sjovt og synd at et par anonymes indlæg har skabt så lange og mærkelige  tråde...
Nå, men god aften...til alle...anonyme som knap så anonyme...
Eva.

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

Det er for mig en og samme ting, hvis man lever sit liv så man kan stå ved det har man heller ikke noget at skjule der... Nogen har mere net fobi en andre, jeg personlig har som sagt intet at skjule kun lige pt. en ting og kun for en person min eks. Og det er ikke fordi det er noget jeg ikke kan stå ved men fordi han først skal vide det når det er for sent.

Det er jo dig...men i min verden er det faktisk en smule skræmmende at man ikke har noget man ikke ønsker at dele med en flok anonyme kvinder på et netsite...
Men igen, så tror jeg også at dit forhold til andre på sådan et site her er meget anderledes end mit.. og der skal jo være plads til alle.
Det er bare lidt trist hvis du ikke kan se at alle ikke er som dig og tror at de dermed ikke er dem selv hvis de ikke kommer frem med alt fra deres liv.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.