tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

lonemus

Tjuhl skriver:

jeg fik kun kk ud af det....

Ha-Ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Becks

Diana... skriver:

Ha ha sider du og fortæller andre hvad folk skriver i et brev til dig hmm.

Knus til jer alle kan se i havet en super hyggelig aften 

Wow, taenkte jeg ogsaa lige

Knus og god dag til dig og din laekkermaas af en soen

Anmeld

25. september 2009

LauraLW

Sweet1978 skriver:

Læs svar til Diana som jeg skrev mens du lavede dit indlæg og jeg skriver nu engang det jeg skriver pådutter ikke nogen noget sidder ikke og holder der hoved foran skærmen de vælger selv hvad og hvor meget de læser.

Og især min dagbog som jeg mest skriver til mig selv i kan folk jo bare springe over jeg har bare valgt at bruge baby i stedet for et word dokument da der faktisk er venner herinde der følger med og nogen gange ikke altid men kommer med skulder klap eller konstruktive råd.

Nu læser jeg ikke din dagbog, og kommer nok heller ikke til det, men jeg føler at du pådutter mig (kan ikke tale for andre selvfølgelig) en masse detaljer i nærmest alle debatindlæg. - og her taler jeg ikke om de debatter du selv opretter, for det er noget helt andet.

Og jo, løsningen er nok at jeg skøjter over alle indlæg skrevet af dig, men det burde jo ikke være nødvendigt, og vil give en usammenhængende diskussion/debat for læseren.

Fortsat god dag.

Anmeld

25. september 2009

lonemus

Sweet1978 skriver:

Jep men som jeg skriver til Diana - Henrik er på sagen har ikke lige set hans svar endnu tog nyhederne først men den blinker med breve. Han lovede mig i al fald inden da han ikke kunne blokere dem fra min profil og mine private oplysninger at jeg bare skulle sende alt til ham hvis de blev ubehagelige for det skal jeg ikke finde mig i og det vil jeg heller ikke jeg har ligeså meget ret til at være her som både EVA og Diana også selv om vi ikke er venner og enige mere...

Jeg forstår dig udmærket......men jeg er da dybt rystet over at nogen kan finde på at skrive sådan.....men godt Henrik har fat i det

Hav en dejlig dag

Anmeld

25. september 2009

Becks

Sweet1978 skriver:

Ja det gør jeg når det er ting jeg vil forsvare mig imod og kan modbevise og fordi Henrik også godt ved det og er obs på både dig og hende, han kan ikke blokere jer men irettesætter jer når i er nedladende eller ubehagelige som du jo så lige har været. Ved at grine af mig i et offentlig indlæg, så vi må jo se hvem der griner sidst søde.

Det lyder som en trussel i mine oerer

Ligesaa vel som du har ret til og skrive herinde hvad du vil, hvilket du jo ogsaa goer, saa har andre vel ogsaa lov...

God dag til dig

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Ja det gør jeg når det er ting jeg vil forsvare mig imod og kan modbevise og fordi Henrik også godt ved det og er obs på både dig og hende, han kan ikke blokere jer men irettesætter jer når i er nedladende eller ubehagelige som du jo så lige har været. Ved at grine af mig i et offentlig indlæg, så vi må jo se hvem der griner sidst søde.

Ja selvfølgelig griner jeg Heidi. Du sider og skriver hvad en anden person skriver til dig i brev det bare ikke i orden!!! Det er noget mellem hende og dig og ingen andre! vi andre er da lige glade med hvad der bliver sagt og skrevet til dig i privat besked det har vi da ikke brug for at høre og hvad er det du vil forsvar over for os andre vi aner jo ikke hvad dig og eva skriver om. Jeg offentlig gør jo heller ikke vores brev da det en ting mellem dig og mig og ja nu os Henrik fordi du synes jeg er så fej at jeg skal holdes øje med!

Diana der virkelig synes det er mega lavt at gøre sådan. 

Anmeld

25. september 2009

LauraLW

Tjuhl skriver:

jeg fik kun kk ud af det....

Så har du tydeligvis en brist!

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

lonemus skriver:

Jeg forstår dig udmærket......men jeg er da dybt rystet over at nogen kan finde på at skrive sådan.....men godt Henrik har fat i det

Hav en dejlig dag

Altså nu må jeg lige præcisere så EVA ikke kan sige jeg lyver det var ikke de ord hun brugte med det der lå i dem -  hun skrev noget med. Der er da noget galt med dig - du kan da ikke være normal og  lign.

Anmeld

25. september 2009

oo

LauraLW skriver:

Så har du tydeligvis en brist!

en baby.dk brist...

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Jep men som jeg skriver til Diana - Henrik er på sagen har ikke lige set hans svar endnu tog nyhederne først men den blinker med breve. Han lovede mig i al fald inden da han ikke kunne blokere dem fra min profil og mine private oplysninger at jeg bare skulle sende alt til ham hvis de blev ubehagelige for det skal jeg ikke finde mig i og det vil jeg heller ikke jeg har ligeså meget ret til at være her som både EVA og Diana også selv om vi ikke er venner og enige mere...

Hold da kæft Heidi du bliver sur over at vi ikke vil være venner med dig mere hvad du over hoved ikke kan tillade dig du siger vi skal holde os væk fra din dagbog osv men dette er et åben forum hvis der er noget man ikke vil have andre vil vide så må man lade vær med at skrive her inde. længere er den ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.