tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Miamaja

hmm.. jeg er godt nok maalos over, et indlaeg som dette, har faaet saa mange op paa dupperne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Nej ingen sarkasme til dig søde tog det som et godt råd ville bare berolige dig er lige blevet vurderet og sluppet fri af overlægen. Og han ved hvor meget jeg tænker så egentligt bare tak for rådet med du skal ikke bekymre dig om mig.... Kun sarkasme til EVA som i et brev har antydet at jeg må være unormal/psykotisk med de indlæg jeg laver...

Ha ha sider du og fortæller andre hvad folk skriver i et brev til dig hmm.

Knus til jer alle kan se i havet en super hyggelig aften 

Anmeld

25. september 2009

LauraLW

Diana... skriver:

Åh det tænkte jeg også lige!  

Og Sweet, har du overvejet at måske fremmede folk, som vi jo er herinde, ikke har brug for at høre SÅ mange detaljer om andre folks liv? Det er jo neget der kommer naturligt med årene når man opbygger et rigtigt venskab, ikke noget der skal påduttes alt og alle.

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Diana... skriver:

Ja det gør jeg når det er ting jeg vil forsvare mig imod og kan modbevise og fordi Henrik også godt ved det og er obs på både dig og hende, han kan ikke blokere jer men irettesætter jer når i er nedladende eller ubehagelige som du jo så lige har været. Ved at grine af mig i et offentlig indlæg, så vi må jo se hvem der griner sidst søde.

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

LauraLW skriver:

Åh det tænkte jeg også lige!  

Og Sweet, har du overvejet at måske fremmede folk, som vi jo er herinde, ikke har brug for at høre SÅ mange detaljer om andre folks liv? Det er jo neget der kommer naturligt med årene når man opbygger et rigtigt venskab, ikke noget der skal påduttes alt og alle.

Læs svar til Diana som jeg skrev mens du lavede dit indlæg og jeg skriver nu engang det jeg skriver pådutter ikke nogen noget sidder ikke og holder der hoved foran skærmen de vælger selv hvad og hvor meget de læser.

Og især min dagbog som jeg mest skriver til mig selv i kan folk jo bare springe over jeg har bare valgt at bruge baby i stedet for et word dokument da der faktisk er venner herinde der følger med og nogen gange ikke altid men kommer med skulder klap eller konstruktive råd.

Anmeld

25. september 2009

lonemus

Sweet1978 skriver:

Kun sarkasme til EVA som i et brev har antydet at jeg må være unormal/psykotisk med de indlæg jeg laver...

WHAT??????????

Anmeld

25. september 2009

oo

jeg syns måske liiiiige folk skal holde fokus her...jeg mener, tråden er røget rimelig langt væk fra det trådstarter startede med! "jj"

Anmeld

25. september 2009

lonemus

Tjuhl skriver:

jeg syns måske liiiiige folk skal holde fokus her...jeg mener, tråden er røget rimelig langt væk fra det trådstarter startede med! "jj"

Neeeeeej da, "jj" kan da tolkes som meget forskelligt

Anmeld

25. september 2009

oo

lonemus skriver:

Neeeeeej da, "jj" kan da tolkes som meget forskelligt

jeg fik kun kk ud af det....

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

lonemus skriver:

WHAT??????????

Jep men som jeg skriver til Diana - Henrik er på sagen har ikke lige set hans svar endnu tog nyhederne først men den blinker med breve. Han lovede mig i al fald inden da han ikke kunne blokere dem fra min profil og mine private oplysninger at jeg bare skulle sende alt til ham hvis de blev ubehagelige for det skal jeg ikke finde mig i og det vil jeg heller ikke jeg har ligeså meget ret til at være her som både EVA og Diana også selv om vi ikke er venner og enige mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.