Jeg er med på holdet der bare nogen gange tænker HOLD NU KÆFT ALTSÅ, jeg elsker mine børn helt ind i sjælen, men for fanden hvor kan de bare drive mig til vanvid indimellem..
Min ældste har ADHD, og har en ide om at når han taler, så skal alle være stille, og at han har førsteret til at tale med mig hele tiden.
Han afbryder de andre, og giver den som den helt store drama queen, hvis de vover at færdiggøre det de var ved at fortælle inden han afbrød.
Jeg synes det er hans mest irriterende side.
Min nummer 2 har den højeste og mest skingre stemme i verden, det skære og hyler inde i hovedet, og han skal altid have overdrevet meget lyd på, der siger jeg indimellem "SHHH du råber" og det hjælper.... ihvertfald 2 min.
Den yngste er et kapitel for sig, han har et mega temperament, og vil nogen gange fysisk slås når han spasser ud.
Det irritere mig grænseløst at hans far er lidt et pjok, der er besat af at være gode venner med ham, hvilket får knægten til at tro at han kan køre alt det samme pis af på mig
Den lille er en eksakt kopi af mig, vi er lige stædige og har lige meget temperament, så tit går det i hårdknude fordi ingen af os vil give os, og det bliver en stirre konkurence, indtil han giver op, alt er en kamp, han er godt nok billigt til salg indimellem..
Når alt det er sagt, ville jeg ikke ønske at ændre noget på dem, de er mine unger, og jeg elsker dem med alle deres finurligheder og irriterende egenskaber