Forbudte tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Har en datter med ADHD og jeg tænker engang imellem, at det ville have været nemmere for os alle hvis aldrig hun var kommet. 

Jeg elsker hende men for pokker. Hvor er det bare fucking hårdt at have hende samtidig med man har de andre. Hun fylder bare SÅ meget og jeg bliver tit så træt, at jeg ikke orker at være der for de andre. 

Jeg er bange for, at de vokser op og tænker, at det var en hård barndom og de tit blev sat bagerst. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har en datter med ADHD og jeg tænker engang imellem, at det ville have været nemmere for os alle hvis aldrig hun var kommet. 

Jeg elsker hende men for pokker. Hvor er det bare fucking hårdt at have hende samtidig med man har de andre. Hun fylder bare SÅ meget og jeg bliver tit så træt, at jeg ikke orker at være der for de andre. 

Jeg er bange for, at de vokser op og tænker, at det var en hård barndom og de tit blev sat bagerst. 

Det må også være rigtig hårdt når flere skal tages hensyn til. 

Tak for dine tanker 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym

Jeg tænker / frygter at jeg elsker mit ene barn mere end det andet. Den ældste tager efter min mand og er min dimentrale modsætning - hun kan virkelig drive mig til vanvid, og så holder hun ALDRIG mund. Den lille er jeg derimod helt forelsket i - på en måde jeg ikke kan mindes fra den store - hun har alle dage "trykket på mine knapper".

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvor er det dog befriende at høre jeres tanker!

tak!!

Anmeld Citér

23. februar 2016

Diosa85

Ej for fanden hvor har jeg ondt i maven af grin nu. Fantastiske unger i har. 

Elsker den her tråd!!! 

Min dreng er kun 7 mdr så har ingen sjove fortællinger endnu. Men kan helt sikkert også godt få tanken om at man har lyst til at give ham væk. Men det er mest når han skal sove og mener han skal vågne hver gang jeg lige er faldet i søvn 

Anmeld Citér

23. februar 2016

"Anarkisten"

Det var lige det jeg trængte til sådan en tirsdag aften 

Det er ikke kun mig, det har lyst til at flytte hjemmefra et par gange om dagen. Tak til trådstarter for denne fantastiske tråd 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym

Jeg er med på holdet der bare nogen gange tænker HOLD NU KÆFT ALTSÅ, jeg elsker mine børn helt ind i sjælen, men for fanden hvor kan de bare drive mig til vanvid indimellem..

Min ældste har ADHD, og har en ide om at når han taler, så skal alle være stille, og at han har førsteret til at tale med mig hele tiden.

Han afbryder de andre, og giver den som den helt store drama queen, hvis de vover at færdiggøre det de var ved at fortælle inden han afbrød.

Jeg synes det er hans mest irriterende side.

Min nummer 2 har den højeste og mest skingre stemme i verden, det skære og hyler inde i hovedet, og han skal altid have overdrevet meget lyd på, der siger jeg indimellem "SHHH du råber" og det hjælper.... ihvertfald 2 min.

Den yngste er et kapitel for sig, han har et mega temperament, og vil nogen gange fysisk slås når han spasser ud.

Det irritere mig grænseløst at hans far er lidt et pjok, der er besat af at være gode venner med ham, hvilket får knægten til at tro at han kan køre alt det samme pis af på mig  

Den lille er en eksakt kopi af mig, vi er lige stædige og har lige meget temperament, så tit går det i hårdknude fordi ingen af os vil give os, og det bliver en stirre konkurence, indtil han giver op, alt er en kamp, han er godt nok billigt til salg indimellem..

Når alt det er sagt, ville jeg ikke ønske at ændre noget på dem, de er mine unger, og jeg elsker dem med alle deres finurligheder og irriterende egenskaber 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortilsnart4

Tak piger det hjalp virkelig at høre andre osse har de tanker om deres børn ind i mellem så jeg ik helt galt på den 

jeg har lige fået mit 4 barn for 14 dage siden og er spring fyld med dårlig samvittighed over for de andre børn plus søvn mangel 

så det hjalp 

��

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sprit25

Husk tøser: det er det menneske du elsker allermest og det menneske der kan drive dig allermest til vanvid

Anmeld Citér

24. februar 2016

LLT.

Anonymor skriver:

Det sker jævnligt, de weekender vi har alle børnene, at jeg overvejer at forlade hus og hjem og bede dem om at klare sig selv  Men den hyppigste tanke, der dukker op er nok nærmere "LUK NU RØVEN" Haha Jeg siger det ikke Men det er som om, at børnene tror, at den eneste man kan kalde på er mor, selvom far/bonusfar lige så gerne vil hjælpe. Så kan jeg stå og skifte ble på badeværelset, og min datter kalder insisterende "MOR! MOR! MOR! MOR! MOOOAAR!", og så går jeg til sidst ud i den tro det er vigtigt... "Jeg kan ikke drikke mere kakao" - NEJ OKAY, I DONT FUCKING CARE!

... Men bortset fra det, så elsker jeg dem! Haha!

Og så hylder jeg denne tråd, det er sgu okay at have forbudte tanker, det gør kun én menneskelig. Tror faktisk ikke en gang jeg vil kalde dem forbudte, bare naturlige. Så længe man ikke handler på dem  

Hvis du opfinder sådan en app så sige endelig TIL

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.