Forbudte tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

LLT.

Jeg tænker nogen gange: okay Tanja, du fik 1 barn, det var dumt men det kunne da måske gå an det kan du forklare dig ud af når h*n ryger ud over altanen, men hvorfor helved gjorder du det 2!!!!! gange mere, du kan ikke bortforklare at alle 3 røg ud over altanen 

Men for pokker ligeså højt som man kan overvejer at sælge dem til naboen, lige så højt elsker vi de små skiderikker 

og hallo, intet der foregår i hovedet er forbudt, så længe det bliver i hovedet og man viser børnene den kærlighed og omsorg som ALLE(os de pisse irreterende af slagsen som mine nogle gange er) fortjener 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker / frygter at jeg elsker mit ene barn mere end det andet. Den ældste tager efter min mand og er min dimentrale modsætning - hun kan virkelig drive mig til vanvid, og så holder hun ALDRIG mund. Den lille er jeg derimod helt forelsket i - på en måde jeg ikke kan mindes fra den store - hun har alle dage "trykket på mine knapper".

Sådan har jeg det også med min den mindste. Jeg er simpelthen så forelsket i hende. Erindrer slet ikke at jeg har følt det sådan med de 2 andre.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.