Fantastisk tråd :-) Kan også se mig selv i mange af de situationer i beskriver :-)
Det er virkelig befriende at læse om jeres oplevelser med jeres guldklumper - jeg elsker selvfølgelig også mine børn, men hold nu op hvor har jeg også en gang i mellem lyst til at rejse langt væk - bare for et kort øjeblik.....
Min datter på 6 år der skriger ude fra toilettet af - MOAR MOAR MOAR - løber derud og så er det jo bare fordi hun ikke selv gider at tørre sig... Øh undskyld lille skat - det kan du vist godt selv! Meen Mor vil du ik godt? :-)
Eller...
når de sidder og spiser ved bordet - og igen min datter på 6 år (hun er lidt en vildkrabat) der lige pludselig rejser sig og står midt på gulvet for at danse som en trappe... og bølger hele maven eller kroppen - hun er ikke så høj..... og hun ved udmærket godt at vi sidder helt almindelig ved bordet til vi alle er færdige, vi begynder ikke lige, at danse midt i maden. Men kunne sgu alligevel ikke lade være med at grine, hun så så sød ud :-)
Eller...
Når de er så vilde og løber frem og tilbage, råber, skriger og hviner så man er ved at få spat - og hele stuen bliver ommøbleret fordi de kaster sig rundt i møblerne.... Jeps så måtte de godt pakkers sammen for en stund :-)
Men de er jo mine og jeg elsker dem som de er - tror egentlig også bare at de er helt almindelige :-)
Anmeld
Citér