Forbudte tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.126 visninger
51 svar
287 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg tænker på hvad I har af forbudte tanker omkring jeres børn..? 

Jeg kan starte. Jeg har den dejligste pige, men synes nogle gange at hendes bedste veninde er nemmere at håndtere. Jeg tænker nogle gange- hvorfor kan du ikke bare være så nem som hende!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har ingen "forbudte" tanker om mit barn, jeg elsker ham præcis som han er, rolig, glad, opfindsom og helt sin egen 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker på hvad I har af forbudte tanker omkring jeres børn..? 

Jeg kan starte. Jeg har den dejligste pige, men synes nogle gange at hendes bedste veninde er nemmere at håndtere. Jeg tænker nogle gange- hvorfor kan du ikke bare være så nem som hende!

Børn er ofte meget nemmere at håndtere for andre end deres egne forældre, især når de er på udebane. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

AnitsithC skriver:

Jeg har ingen "forbudte" tanker om mit barn, jeg elsker ham præcis som han er, rolig, glad, opfindsom og helt sin egen 

Kan du ikke pudse din glorie et andet sted?

Anmeld Citér

18. februar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Kan du ikke pudse din glorie et andet sted?

Sikker da en kommentar at fyre af til hende !!!! 

Undskyld.. Men du gir et spørgsmål, og hun svarede at hun ikke havde forbudte tanker.. 

Christ.... 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm. Jeg tror egentlig mere det er mig selv jeg retter de tanker imod. "Hvordan hulan blev han sådan et bulrehoved?" "Hvad pokker gør jeg galt siden han ikke hører efter?" Osv. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Bshizzle skriver:

Undskyld.. Men du gir et spørgsmål, og hun svarede at hun ikke havde forbudte tanker.. 

Christ.... 

I og med at hun ikke har nogle "forbudte" tanker om sit barn, er hendes kommentar irrelevant.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Bshizzle skriver:

Christ.... 

Trådstarter spørger jo hvilke forbudte tanker, ikke om folk har forbudte tanker.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Christ.... 

Det er ikke mig (trådstarter) der skrev denne kommentar

Anmeld Citér

18. februar 2016

SandraXOXO

Hvorfor er mine børn dummere end andre folks børn?! Ja sorry men det har jeg indimellem tænkt. Feks når jeg for hundrede syttende gang skal forklare min 5 årige søn hvorfor jeg er pisse sur over at han har løbet rundt i stuen som en vild abe og har smadret endnu en lampe samt givet sin lillesøster en på hovedet fordi 'hun legede forkert' i hans øjne. Burde han ikke snart ha fattet det? Du må ikke løbe i stuen og du må ikke slå. Hvor svært kan det være? Men vender den lyn hurtigt ind af. Jeg må jo være idiot til at opdrage. Hvis jeg var bedre havde han nok lært det. Ergo - jeg må være en lortemor. Men det kan jeg godt leve med at være. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.