Forbudte tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg er "irriteret" over at min datter på 16 mdr tydeligvis forstår alt hvad jeg siger, men ikke selv prøver at tale - udover lyde såsom  babu, muhh osv

Hun er utrolig kvik, så hvorfor taler hun ikke bare. Ved godt det ikke er fair, men jeg tænker det nu alligevel ind imellem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

modesty

Sikker da en kommentar at fyre af til hende !!!! 

Undskyld.. Men du gir et spørgsmål, og hun svarede at hun ikke havde forbudte tanker.. 

Christ.... 

Det er da et udtryk for ekstremt dårlig situationsfornemmelse (og faktisk ret ufølsomt) når TS lægger ud med et svært emne og en sårbar indrømmelse at svare at sådanne tanker har man bare sleeeet ikke. Så skal man nok bare lade være med at deltage i tråden.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Kan du ikke pudse din glorie et andet sted?

Pudser bestemt ikke min glorie, jeg tænker bare ikke at hvorfor min søn ikke er som x, eller hvorfor han ikke gør som y.. 

Du spurgte og jeg svarede, hvad jeg mente/tænkte..

Og grunden til at "forbudte" var i situationstegn var bare med henvisning til først stående.

Anmeld Citér

18. februar 2016

MinPrins

Jeg har flere gange tænkt "hvis han ikk snart stopper/ høre efter så kyler jeg ham ud af vinduet... Jaa det har jeg tænkt 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

I og med at hun ikke har nogle "forbudte" tanker om sit barn, er hendes kommentar irrelevant.

Irrelevant eller ej.. Så har hun vel lov til at komme med hendes svar. 

Bare fordi det er mere positivt end andres, skal hun da ikke pudse hendes glorie for..  

Anmeld Citér

19. februar 2016

Sprit25

MinPrins skriver:

Jeg har flere gange tænkt "hvis han ikk snart stopper/ høre efter så kyler jeg ham ud af vinduet... Jaa det har jeg tænkt 

Den kan jeg være med på! Så længe det bliver ved tanken

Anmeld Citér

19. februar 2016

snuskesmor

Bshizzle skriver:

Sikker da en kommentar at fyre af til hende !!!! 

Undskyld.. Men du gir et spørgsmål, og hun svarede at hun ikke havde forbudte tanker.. 

Christ.... 

Det var vidst en anden anonym, ikke TS :-)

Anmeld Citér

19. februar 2016

MinPrins

Sprit25 skriver:

Selvfølgelig 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Den tanke har jeg også haft... Især når hun har været hysterisk og ikke ville skiftes...

Anmeld Citér

19. februar 2016

Anonym

nemisis skriver:

Jeg er "irriteret" over at min datter på 16 mdr tydeligvis forstår alt hvad jeg siger, men ikke selv prøver at tale - udover lyde såsom  babu, muhh osv

Hun er utrolig kvik, så hvorfor taler hun ikke bare. Ved godt det ikke er fair, men jeg tænker det nu alligevel ind imellem

Helt samme tanke her. 

Min datter er 15 md. Og forstår også ALT hvor der bliver sagt til hende.

Super hurtig motorisk. Sad stabilt som 5 md. Rejste sig op ad ting som 7 md og tog de første skridt da hun var 9 md men snakke, det vil hun bare ikke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.