SandraXOXO skriver:
Ja det kan du ha ret i selfølgelig. Med min den første havde jeg en dejlig frisk jordermoder der forklarede, at når det var så slemt at jeg havde lyst til at dø, skrige og græde på samme tid og ikke kunne stå op uden støtte så er det på tide at ta på fødegangen og ikke før. Og det råd har jeg brugt ved alle tre børn. Ved nr et var det også hende der tog imod mig da jeg kom. Og så var hun jo så skøn at fortælle at jeg bare skulle ta det roligt, det ville blive meget værre endnu
ih tak, lige hvad man gider hører?! Og præcis tre timer efter lagde hun min smukke lille pige op til mig og spurgte om det var det værd? Og det var det! Py ha for en omgang. Du kan godt glæde dig, det er det fedeste ever! 

Det er nemlig lige min tanke!! Bliv for pokker hjemme som rammer og tøj kan holde til det, jeg tager først derind når jeg kan mærke hovedet på vej ud
haha ej, men du har helt ret, jo tidligere man kommer jo længere tid skal man jo sidde og glo på en gang / venteværelse, og så er det da meget federe at stå hjemme under egen bruser eller i sin seng
de kan jo alligevel ikke gøre til eller fra... Eneste grund til at tage "for tidligt" ind skulle være hvis man bliver oprigtigt bange, fx hvis man pludselig styrtbløder eller andet foruroligende
Anmeld
Citér