ErDuHerIkkeSnart skriver:
Synes egentlig at det er lidt trist hvis der skal gå sport i at vente så længe, at man nærmest risikere at føde i taxien på vejen? Jeg mener... De færreste dukker vel op for at være til besvær, men snarere fordi de har behov for ro og tryghed ved at være hos nogen der kan hjælpe og støtte dem?
Er helt enig, jeg vil egentlig også mest vente så lang tid som muligt fordi jeg tror jeg vil føle mig langt mere tryg derhjemme end på hospitalet. Men andre vil måske være mere trygge ved at komme lidt tidligt ind, hvis man er bekymret
Desværre tror jeg ikke forholdene på fødegangen er til den slags "tryghed", jo også derfor der er så mange de ender med at sende hjem igen... Synes også man desværre alt for ofte hører om folk der ringer ind og er decideret angste, og hvor de får at vide de sleeeet ikke skal komme endnu. Blandt andet kender jeg en hvor hun fik en styrtblødning i kombi med slemme veer, og var skide bange og gerne ville ind. Der fik hun at vide at hun jo godt kunne komme men at hun helt sikkert ville blive kylet hjem igen. Men hun insisterede, og var så næsten ved at føde hovedet i taxaen. Det er virkelig ikke okay!!
Så helt enig, generelt bare flere ressourcer til HELE det danske sygehusvæsen!! Kan sgu godt forstå dem der føder hjemme
Anmeld
Citér