Mor og meget mere skriver:
Har I simpelthen indgået en decideret aftale om, at I ikke vil/må have venskaber med folk af modsat køn? I løbet af et langt liv vil det være no-go at svnge så godt med fx en kollega, at du får et venskab med ham - fordi han har en penis og det helt teoretisk kunne føre til seksuelle spændinger?
Jeg har flere dårlige erfaringer med tidligere veninder end med mandlige venner - som jeg har en del af. Ifølge din logik skulle jeg så holde mig fra at få nye veninder, fordi jeg har set det gå helt galt pga. kvindefnidder?
Hvorfor fylder sex og køn så meget for dig/jer?
Ej, stop dog. Det har jeg ikke skrevet.
Vi har ikke indgået nogen aftale om hvem vi må være venner med. Det ville da være for underligt 
Tidligere bekendtskaber har sorteret sig selv fra, ved at prøve at skabe splid i mellem os, og så er de blevet drønet ud undervejs, fordi vi respekterer egne og hinandens grænser.
Ingen af os har noget behov for at holde fast i venner/veninder, som har været interesseret i mere end blot venskab, som har udvist jalousi eller udvist konstant trang til at skabe drama.
Du aner da ikke noget som helst om hvor meget sex og køn fylder i vores forhold. Det var da en yderst mærkelig kommentar.
Anmeld
Citér