Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Frederikke 1993

JLS1993 skriver:

Er det ikke lidt et sats at få baby før i ved,om I overhovedet kan holde ud at bo sammen?   

Vi har været sammen i 4 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

JLS1993

Frederikke 1993 skriver:

Vi har været sammen i 4 år

Der er meget forskel på at være sammen og bo sammen  

Anmeld Citér

8. januar 2016

lineog4

JLS1993 skriver:

Der er meget forskel på at være sammen og bo sammen  

Vi havde heller ikke boet sammen da jeg opdagede jeg var gravid (ikke planlagt), vi havde faktisk lige underskrevet lejekontrakt. Og jo der er forskel, men vi havde fx kendt hinanden i 11 år på det tidspunkt og havde da haft hverdag sammen i små perioder hvor jeg kom med mine plastic poser og var en kort periode... Jeg var ikke urolig og bo sammen delen (en masse andre ting men ikke bosammen delen) og det endte jo sådan set også neget godt, bor stadig sammen har fået 4 børn på de 12 år og har fået hans efternavn.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hun har desværre slettet sig

Anmeld Citér

8. januar 2016

Krydserfingre

Saphiira skriver:

Hun har desværre slettet sig

Øv! Blev lige så nysgerrig... 

Hun virkede heller ikke helt moden nok men synd hun ikke tog imod råd  

Anmeld Citér

8. januar 2016

Kamilla-m

Frederikke 1993 skriver:

Ja jeg er på lykkepiller og været det i langt tid

De anbefaler ikke gravidtet når man tager sådanne piller, da man ikke kender konvekvensen for fosteret ved at tage dem ubder gravidtet.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Sandratoft

H-Nielsen skriver:

De anbefaler ikke gravidtet når man tager sådanne piller, da man ikke kender konvekvensen for fosteret ved at tage dem ubder gravidtet.

Det er ikke helt rigtigt det du siger  

Jeg tog sertralin da jeg blev gravid, og min læge sagde at det skulle jeg bare fortsætte med og først trappe ud efter fødslen. Hun gav mig endda en artikel om et projekt der var lavet omkring det. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sandratoft skriver:

Det er ikke helt rigtigt det du siger  

Jeg tog sertralin da jeg blev gravid, og min læge sagde at det skulle jeg bare fortsætte med og først trappe ud efter fødslen. Hun gav mig endda en artikel om et projekt der var lavet omkring det. 

Jeg kunne også komme på nogen, som man gerne måtte tage når man var gravid. Sagde dog nej tak... Så ja jeg har også prøvet at man gerne må. Kommer nok an på hvilke. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Sandratoft

Saphiira skriver:

Jeg kunne også komme på nogen, som man gerne måtte tage når man var gravid. Sagde dog nej tak... Så ja jeg har også prøvet at man gerne må. Kommer nok an på hvilke. 

Ja der må helt bestemt være forskel på de forskellige antidepressiva, nogle er mere afprøvet under graviditet end andre

Anmeld Citér

8. januar 2016

Flødebollen

Øv hvor jeg ikke altid synes der gøres plads til de mere uvidende og 'nybegyndere'.. 

Synes godt man kunne undlade ord som'roooolig nu' etc. Det kan hurtig opfattes negativt når man i forvejen er sårbar. Vi har agu alle været der hvor vi ville det hele så meget og ikke anede fra vores hoved til vores røv. 

God weekend

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.