Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Flødebollen skriver:

Jamen vi er da enige om manglende realistisk sans. Det var ikke det, mit indlæg gik på. Man kan sagtens svare pænt og ikke nedladende, selvom det er urealistisk det hun skriver. Hun er tilsyneladende helt grøn i det her. Og så lad os være konstruktive i stedet for at være nedladende eller fordømmende. 

Ja, man kan sagtens svare pænt, det er vi helt enige om, men folk svare jo også ud fra hendes svar. Og hvis man nu nærlæser tråden, så er det jo faktisk ts der starter den igen, bl.a med af hun tror den er der og nu skal de teste om hun er gravid når kæresten kommer hjem. Undskyld på forhånd til ts hvis det ikke er, men jeg tror at det er en fake( lave sjov) tråd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Loa

Flødebollen skriver:

Jeg læste det som at hendes mave buldrede. Ikke en bule. Uanset synes jeg stadig det kan skrives konstruktivt, selvom man sidder bag skærmen og tager sig til hovedet. Der er bare ingen grund til at negligere hendes tanker og entusiasme, men stadig give hende brugbare råd

Okay måske jeg forstod det forkert, det ved jeg så ikke. 

Men synes da bestemt hun fik gode og realistiske råd, men hun var jo ligesom meget "sat" på at hun både var gået over tid og så videre  Så kan da godt forstå hvis man måske lyder lidt hårdere i tonen, hvis hun ikke vil lytte til de råd der kommer.

Men bottom line, jeg synes ikke hun fik nogle hug.... Man kan jo aldrig vide hvor skrøbelige folk er, og så kan man jo aldrig skrive noget, for der er altid nogen der vil tage tingene for nært og blive såret/fornærmede.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Chellie

Frederikke 1993 skriver:

Har depression!!

Det er vist dig der skal tag det roligt!!

Jeg beklager, jeg ikke bare skriver det, du gerne vil høre. Som flere andre også skriver, vi prøver at hjælpe dig, men det er som om, du ikke rigtigt vil forstå det.. Jeg har faktisk haft depression, og ved præcist hvor modbydeligt det er. Og jeg vil ikke ønske det for min værste fjende - og da slet ikke for dig. Jeg er ked af, at du nu fortæller, at du desværre allerede er ramt.

Men det ændrer ikke på, at de fakta du præsenterer for os, ikke hænger sammen med virkelighedens verden. Du er nødt til at indse, at du har alt for travlt, og at det i sidste ende kan risikere at skade dine chancer for at blive gravid, fordi du stresser dig selv. Jeg ved snart ikke, hvad jeg eller nogen anden kan skrive til dig længere, for at få dig til at forstå det.

Igen, vi vil gerne hjælpe dig. Men man bliver altså ikke mere gravid af at bilde sig selv ind, at man har fået bule på maven 8 dage efter ubeskyttet sex. Sådan fungerer virkeligheden bare ikke. Sorry.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Chellie

Flødebollen skriver:

Øv hvor jeg ikke altid synes der gøres plads til de mere uvidende og 'nybegyndere'.. 

Synes godt man kunne undlade ord som'roooolig nu' etc. Det kan hurtig opfattes negativt når man i forvejen er sårbar. Vi har agu alle været der hvor vi ville det hele så meget og ikke anede fra vores hoved til vores røv. 

God weekend

Jeg ville være helt enig med dig, hvis det ikke var fordi man forsigtigt igennem flere siders tråd allerede på dét tidspunkt havde forsøgt at få hende til at tage en dyb indånding. Det er virkelig svært at hjælpe en, der på ingen måde vil lytte, uden at blive en anelse mere kontant i sin udtalelse når man for tredje eller fjerde gang forsøger at få hende til at komme ned fra månen, og tænke mere realistisk.

Nu læste jeg så, hun har slettet sig, og det er jo ret ærgerligt, for hun virkede rigtig sød, selvom hun var meget umoden. Men omvendt kan det jo heller ikke nytte noget, at man blindt klapper ryg på folk i så høj grad, at de får stukket blår i øjnene. I min optik er det tilladt at kræve et minimum af realisme, og kender man ikke lige til emnet er det selvfølgelig ok - men så må man lytte, når der kommer saglige argumenter på bordet, istedet for bare at ignorere dem blindt, fordi det ikke lige passer med, hvad man gerne vil høre. Og jeg har desværre en klar opfattelse af, at det var dét, der skete her.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.