Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

AnonymMor

Flødebollen skriver:

Øv hvor jeg ikke altid synes der gøres plads til de mere uvidende og 'nybegyndere'.. 

Synes godt man kunne undlade ord som'roooolig nu' etc. Det kan hurtig opfattes negativt når man i forvejen er sårbar. Vi har agu alle været der hvor vi ville det hele så meget og ikke anede fra vores hoved til vores røv. 

God weekend

Lige mine tanker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Flødebollen skriver:

Øv hvor jeg ikke altid synes der gøres plads til de mere uvidende og 'nybegyndere'.. 

Synes godt man kunne undlade ord som'roooolig nu' etc. Det kan hurtig opfattes negativt når man i forvejen er sårbar. Vi har agu alle været der hvor vi ville det hele så meget og ikke anede fra vores hoved til vores røv. 

God weekend

kan godt forstå hvad du mener, men hvorfor øv ?, ts skrev da først senere at hun var sårbar og havde en depression, de fleste svare jo bare ud fra hendes egne oplæg

Anmeld Citér

8. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Og helt ærligt, så tror jeg at det sådan en troll tråd ( eller hvad i kalder det).

Anmeld Citér

8. januar 2016

Flødebollen

Hck skriver:

kan godt forstå hvad du mener, men hvorfor øv ?, ts skrev da først senere at hun var sårbar og havde en depression, de fleste svare jo bare ud fra hendes egne oplæg

Sårbar mener jeg også man er, når man et mega skruk og er ivrig efter at blive gravid. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Flødebollen

Hck skriver:

Men - i stedet for at svare hende, nærmest irriteret, fordi hun er ny i gamet, er mega unfair. Og ikke særlig venligt.

men det er bare min mening

beklager understregningen, et eller andet gik galt

Anmeld Citér

8. januar 2016

Loa

Flødebollen skriver:

God weekend

Men synes da folk (og mig) prøvede at give råd og så videre, men er filme svært ikke at komme med en lille bitte kommentar (og det synes jeg ikke engang der blev givet) når man tror man har fået en bule på maven 8(!!!) dage efter man har haft sex....... Det virkede jo ikke helt som om hun ville lytte til det konstruktive der blev sagt...

Anmeld Citér

8. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Flødebollen skriver:

Men - i stedet for at svare hende, nærmest irriteret, fordi hun er ny i gamet, er mega unfair. Og ikke særlig venligt.

men det er bare min mening

beklager understregningen, et eller andet gik galt

Der er faktisk flere der skriver pænt til hende, men der er også flere der skriver ærligt til hende,(fint efter min mening), for hvis du læser det hele igennem, så lyder det bl.a ikke helt realistisk at ts allerede har fået en "lille bule" efter et ubeskyttet samleje nytårsnat (altså for 8 dage siden)

Anmeld Citér

8. januar 2016

Flødebollen

Loa skriver:

Men synes da folk (og mig) prøvede at give råd og så videre, men er filme svært ikke at komme med en lille bitte kommentar (og det synes jeg ikke engang der blev givet) når man tror man har fået en bule på maven 8(!!!) dage efter man har haft sex....... Det virkede jo ikke helt som om hun ville lytte til det konstruktive der blev sagt...

Jeg læste det som at hendes mave buldrede. Ikke en bule. Uanset synes jeg stadig det kan skrives konstruktivt, selvom man sidder bag skærmen og tager sig til hovedet. Der er bare ingen grund til at negligere hendes tanker og entusiasme, men stadig give hende brugbare råd

Anmeld Citér

8. januar 2016

Flødebollen

Hck skriver:

Der er faktisk flere der skriver pænt til hende, men der er også flere der skriver ærligt til hende,(fint efter min mening), for hvis du læser det hele igennem, så lyder det bl.a ikke helt realistisk at ts allerede har fået en "lille bule" efter et ubeskyttet samleje nytårsnat (altså for 8 dage siden)

Jamen vi er da enige om manglende realistisk sans. Det var ikke det, mit indlæg gik på. Man kan sagtens svare pænt og ikke nedladende, selvom det er urealistisk det hun skriver. Hun er tilsyneladende helt grøn i det her. Og så lad os være konstruktive i stedet for at være nedladende eller fordømmende. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Flødebollen skriver:

Jamen vi er da enige om manglende realistisk sans. Det var ikke det, mit indlæg gik på. Man kan sagtens svare pænt og ikke nedladende, selvom det er urealistisk det hun skriver. Hun er tilsyneladende helt grøn i det her. Og så lad os være konstruktive i stedet for at være nedladende eller fordømmende. 

De fleste kommentarer læser jeg slet ikke som nedladende eller noget, men som værende ærlige, og nogle kommer endda med råd. Men ja hvis man er sårbar kan det nok ramme hårdt, nok derfor jeg ikke læser det sådan 

men super ærgerligt hun slettede sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.