Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Frederikke 1993

Becks skriver:

Vi prøver kun at hjælpe dig, jo ☺️

Så ingen grund til at fare sådan i flint..

Vi ved godt hvor svær ventetiden er, når man ønsker noget så brændende.. Men I er kun LIGE begyndt, og når I havde sex nytårsnat, er det stort set umuligt at den er der i dag.. Du kan være heldig, men jeg tvivler...

Vores råd er bare at du/I læser om emnet, læser om hvordan og hvornår man nemmest bliver gravid..

En normal cyklus er på ca. 28 dage og æl falder ca 14 dage efter første mens. dag..

Dyrk sex hver anden dag, så er der ret stor sandsynlighed for, at I rammer dagen hvor du har æl....

Tak for rådet og det hende den skriver gør det kun mere ked af det jeg er i forvejen  har levet med depression i langt tid og tingene tager lidt hårdere på migmen tak for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Frederikke 1993 skriver:

Tak for rådet og det hende den skriver gør det kun mere ked af det jeg er i forvejen  har levet med depression i langt tid og tingene tager lidt hårdere på migmen tak for hjælpen 

Får du hjælp til din depression?

Anmeld Citér

8. januar 2016

Frederikke 1993

Saphiira skriver:

Får du hjælp til din depression?

Ja jeg er på lykkepiller og været det i langt tid

Anmeld Citér

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Frederikke 1993 skriver:

Okay men andet end piller? Jeg lider selv af depression af og til. Har også været på lykkepiller i 10 år.... 

Tænker bare, at det er en kæmpe opgave at få et barn, og det er også hårdt, når man får barn. Så det er vigtigt at have et "sikkerhedsnet". 

Nu var det ikke det tråden handlede om, men nu nævnte du det selv...

Anmeld Citér

8. januar 2016

lineog4

Frederikke 1993 skriver:

så ville det det nok være en meget god ide, at booke en tid hos lægen og få snakket medicinering og graviditet igennem. Så kunne I også få talt om folinsyre, styr på din cyklus osv.

held og lykke

Anmeld Citér

8. januar 2016

Frederikke 1993

Saphiira skriver:

Okay men andet end piller? Jeg lider selv af depression af og til. Har også været på lykkepiller i 10 år.... 

Tænker bare, at det er en kæmpe opgave at få et barn, og det er også hårdt, når man får barn. Så det er vigtigt at have et "sikkerhedsnet". 

Nu var det ikke det tråden handlede om, men nu nævnte du det selv...

Rigtigt nok ja

Anmeld Citér

8. januar 2016

Frederikke 1993

lineog4 skriver:

så ville det det nok være en meget god ide, at booke en tid hos lægen og få snakket medicinering og graviditet igennem. Så kunne I også få talt om folinsyre, styr på din cyklus osv.

held og lykke

Tak for den positive energi  havde jeg brug for

Anmeld Citér

8. januar 2016

Becks

Frederikke 1993 skriver:

Hun skrev jo ikke til dig i en hård mening, eller for at gøre dig ked af det..

Men du er uvidende på det punkt, det var vi andre også, da vi startede ☺️

Nu læste jeg lige at du er på lykkepiller, så vil jeg råde dig til at bestille en tid hos din læge, før I planlægger barn!

Der er meget medicin man ikke må tage under en graviditet, da det kan skade fosteret...

Så kan du også få en snak om hvilke vitaminer, folinsyre osv. du skal tage..

Så ring til din læge i morgen ☺️

Anmeld Citér

8. januar 2016

Kay

Frederikke 1993 skriver:

Venter på min kæreste han vil så gerne være med til det 

ok   det lyder også hyggeligt 

Man siger gerne at morgenurin er mest koncentreret og derfor kan man teste tidligere positiv med morgenurin end ellers  glæder mig til at høre svaret

Anmeld Citér

8. januar 2016

Doubleup

Ja husk at ringe til lægen ang. Graviditet og antidepressiv medicin, kender til det og det jeg engang brugte måtte man ikke bruge under graviditet. Jeg tænker sådan noget medicin er ret ens så du skal måske også tænke over om (hvis) du skal af med pillerne og om du vil kunne klare alt hejset (og måske) stressen med graviditet og baby uden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.