Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Becks

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle igen

Så er min mens gået over tid og er begyndt at bulde lidt og der skal testet i morgen og er super spændt 

Jeg forstår udemærket din glæde og din iver, over at være begyndt på projekt baby ☺️

Men du bliver også nødt til, at slå lidt koldt vand i blodet..

Når man rigtig gerne vil være gravid, psyker man sin krop så meget op, at den sagtens kan komme med symptomer på en graviditet.. Man kan sågar psyke så meget, at ens mens. udebliver...

Du skrev tidligere, at du forventede mens. i midten af måneden? Så kan du heller ikke være gået over tid nu ☺️

Som en anden skriver, så så har man æggeløsning ca. 14 dage før man kan teste!

Hvis din mens. kommer denne gang, så test med æggeløsnings tests, den er positiv for æggeløsning når teststregen er ligeså tydelig eller tydligere end kontrol stregen.. 

Jeg skriver ikke det her, for at gøre dig ked eller noget, for ved hvor svært det er at vente på testdagen.. Har selv været i gang i 4 år og 5 spontane aborter, før det lykkedes mig at sidde her, hvor jeg gør nu :)

Pøj pøj fremover ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Frederikke 1993

Frederikke 1993 skriver:

Der står på brugsanvisningen at man kan teste fra 6-15 dage

Og skrev forkert skulle have haft det nu, da min mens slutter den 14-15 januar

Anmeld Citér

8. januar 2016

Kay

Frederikke 1993 skriver:

Hvad sage testen så?

Anmeld Citér

8. januar 2016

JLS1993

Er det ikke lidt et sats at få baby før i ved,om I overhovedet kan holde ud at bo sammen?   

Anmeld Citér

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Her kommer et godt råd: prøv at læs lidt om emnet... Og finde ud af hvordan tingene fungerer, sådan nogle ting som æggeløsning osv..

Derudover findes der apps, hvor man kan skrive sin mens periode ned. De er meget smarte, og den kan give indsigt i, hvornår I ca. Skal have sex  

Jeg kan gody forstå, du virkelig gerne vil, og er nysgerrig over hvad testen viste?

Anmeld Citér

8. januar 2016

Chellie

Frederikke 1993 skriver:

Men hvis du kun har haft ubeskyttet sex omkring nytår, og du forventer mens allerede nu, så er du sandsynligvis ikke gravid, for hvis det er tilfældet, har du sandsynligvis ikke haft ægløsning, da I havde sex. 

Derimod kan din iver alene sagtens være årsag til, at du ikke har fået mens endnu. Man kan ødelægge meget for sig selv, hvis at psyke sig selv så meget, som du gør. Det kan forstyrre din cyklus, give falske graviditets-symptomer, og i værste fald på sigt trigge en depression, hvis du ikke lærer at styre det.

Rooooolig nu!!

Anmeld Citér

8. januar 2016

Frederikke 1993

Kay skriver:

Hvad sage testen så?

Venter på min kæreste han vil så gerne være med til det 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Frederikke 1993

Chellie skriver:

Men hvis du kun har haft ubeskyttet sex omkring nytår, og du forventer mens allerede nu, så er du sandsynligvis ikke gravid, for hvis det er tilfældet, har du sandsynligvis ikke haft ægløsning, da I havde sex. 

Derimod kan din iver alene sagtens være årsag til, at du ikke har fået mens endnu. Man kan ødelægge meget for sig selv, hvis at psyke sig selv så meget, som du gør. Det kan forstyrre din cyklus, give falske graviditets-symptomer, og i værste fald på sigt trigge en depression, hvis du ikke lærer at styre det.

Rooooolig nu!!

Har depression!!

Det er vist dig der skal tag det roligt!!

Anmeld Citér

8. januar 2016

Loa

Frederikke 1993 skriver:

Har depression!!

Rooooo på.

Folk skriver ikke i en ond mening, men undskyld mig, du virker en smule umoden/meget uvidende omkring hele emnet baby/undfangelse, så derfor prøver folk at komme med gode råd og forsøge at give dig et indblik i hvordan det fungerer.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Becks

Frederikke 1993 skriver:

Har depression!!

Vi prøver kun at hjælpe dig, jo ☺️

Så ingen grund til at fare sådan i flint..

Vi ved godt hvor svær ventetiden er, når man ønsker noget så brændende.. Men I er kun LIGE begyndt, og når I havde sex nytårsnat, er det stort set umuligt at den er der i dag.. Du kan være heldig, men jeg tvivler...

Vores råd er bare at du/I læser om emnet, læser om hvordan og hvornår man nemmest bliver gravid..

En normal cyklus er på ca. 28 dage og æl falder ca 14 dage efter første mens. dag..

Dyrk sex hver anden dag, så er der ret stor sandsynlighed for, at I rammer dagen hvor du har æl....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.