Tror jeg er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.005 visninger
73 svar
94 synes godt om
3. januar 2016

Frederikke 1993

Hej alle 

Mig min kæreste er blevet enige om vi gerne vil have et barn og vi prøvede nytårs nat og efter e par dage, er det begyndt at prikke og stikke  går os meget mere på toilet. Kan det betyde noget ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

esioul

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle 

Mig min kæreste er blevet enige om vi gerne vil have et barn og vi prøvede nytårs nat og efter e par dage, er det begyndt at prikke og stikke  går os meget mere på toilet. Kan det betyde noget ??

Det kan umuligt være graviditet du kan mærke allerede. Ægget har ikke sat sig fast på nuværende tidspunkt

Anmeld Citér

3. januar 2016

ekebiv

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle 

tænker det kan betyde blærebetændelse 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Frederikke 1993

Har kvalme når jeg har sovet 

Anmeld Citér

3. januar 2016

sandramor

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle 

uuuhh ikke for at skuffe dig..... men såå let er det nu heller ikke altid med det graviditets halløj.... og for det andet hvis i havde sex nytårsnat så har ægget jo slet ikke sat sig fast endnu  så neeej det er helt sikkert ikke graviditet du mærker( dermed ikke sagt det ikke kan vise sig at lykkes men mærke det det kan man ikke så tidligt) 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Frederikke 1993

Så må vi prøve igen

Anmeld Citér

3. januar 2016

Frederikke 1993

sandramor skriver:

uuuhh ikke for at skuffe dig..... men såå let er det nu heller ikke altid med det graviditets halløj.... og for det andet hvis i havde sex nytårsnat så har ægget jo slet ikke sat sig fast endnu  så neeej det er helt sikkert ikke graviditet du mærker( dermed ikke sagt det ikke kan vise sig at lykkes men mærke det det kan man ikke så tidligt) 

Ved du hvornår ægget sætter sig, for er meget ny til sådan noget  for det er i midten af december vi besluttede os for at få baby 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Becks

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle 

Hvornår skal du have din mens?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Frederikke 1993

Becks skriver:

Hvornår skal du have din mens?

Mener det er midt på måneden 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Becks

Frederikke 1993 skriver:

Mener det er midt på måneden 

Oki :)

Du kan teste ca. dagen efter din mens. er udeblevet :)

Men det er alt for tidligt nu, at sige om I har haft held med jer :)

Hvis I har sex hver anden dag, er chancerne bedre for at I rammer din æggeløsning :)

Men husk, at det er meget normalt der kan gå op til flere forsøg, før den er der.. Mange prøver i op til et år, før de står med en positiv test..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.