Mom2Two skriver:
jeg er så ked af det!! Jeg fortryder, og jeg har slet ikk lyst til at sende dem afsted alligevel.. Jeg har talt med den her børnehave, som sagde a vi ville tale om, om de sku gå sammen osv, hvilket jeg VIL ha a de skal. De skal ikke skilles, de er for tidligt fødte, sensitive, og har ALTID gået hjemme.. De er IKKE trætte af hinanden... Nu har jeg så li fået brev om a de ska på hver deres stue, hvilket SLET ikk var planen.. Jeg er SÅ ked af det!!! Det haster ikk med at få dem afsted, venter gerne længere tid på a få dem samme sted...
Tror i a hvis jeg ringer imorgen og forklarer dem det, a de kan komme på samme stue? De har ALDRIG været adskilt, de er MEGET tætte... Tror faktisk slet ikk de ville kunne klare det, følsesmæssigt... Ikk nok med a de ska i instution, og "væk" fra mig, men også skilles. De ville blive så kede af det...
Jeg vil ikke sige hvad der er bedst, for jeg har set begge dele og begge dele kan fungere..
Men du skal huske på, at bare fordi de er på samme stue, er det ikke sikkert at de er "sammen" fordi de er forskellige aldre, så de kan ende med at være på forskellige ture, spiser med andre.. og sådan noget... Det sidste sted jeg var, var de 3, 4-5 og så førskole børn sammen.
Anmeld
Citér